آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 8 مرداد ماه 1402 = 30-07 2023

پاسداران خامنه‌ای با گرز میخ دار: حالا فهمیدی عاشورا چه شده!+فیلم

فیلم زیر: مهاجمان با شوکر، باتوم، قنداق اسلحه و چوب میخ‌دار به مردم بی دفاع حمله کردند

چند روز پس از حمله به گردشگران اوپرت، سایت خبری «رویداد۲۴» نوشت سخنگوی استانداری سمنان اعلام کرده در این رابطه سپاه باید پاسخگو باشد. یکی از گردشگرانی که مورد ضرب و شتم قرار گرفته نیز به این سایت گفت: «مهاجمان نظامی بودند، وقتی همه را زدند، گفتند حالا چشیدید در عاشورا چه شده.»

به گزارش ایران اینترنشنال، این سایت خبری به نقل از یکی از افراد حاضر در این کمپ که مورد ضرب‌وشتم قرار گرفته نیز گزارش داد: «افرادی که حمله کردند لباس نظامی به تن داشته و اسلحه، شوکر و باتوم داشتند. عصر همان روز هم با ماشین‌هایی با پلاک نظامی آمدند و تذکر حجاب دادند و شب ما را کشاندند بیرون و همه را زدند.»

این گردشگر انتساب ویدیویی که در آن گردشگران در حال شعار و فحاشی علیه سپاه‌ پاسداران هستند را رد کرد و گفت: «این ویدیو ساختگی و خنده‌دار است و هیچ ارتباطی به جایی که ما بودیم ندارد. در این منطقه کمپ‌ها اکثرا کنار هم هستند و من نشنیدم که کسی شعاری بدهد.»

پیش‌تر نشریه اینترنتی فراز در گزارشی درباره حمله شبانه ماموران سپاه به گردشگران در منطقه اوپرت و ضرب و شتم آن‌ها به نقل از یکی از حاضران نوشت که یکی از افراد مضروب «برای همیشه فلج شده است». او افزود ماموران مردها را از چادر بیرون کشیده و می‌گفتند «شب سوم محرم اومدید خوش‌گذرونی؟»

این گردشگر برای توصیف بیشتر حادثه گفت: «کمپ‌ها در شب، محدوده و مرز چادرها را با ریسه‌های نور معین می‌کنند. ریسه‌ها را دیده بودند و می‌گفتند: «عروسی دارید؟» حدود ساعت ۸ از قله شروع کردند و حدود ساعت یک بامداد به کمپ ما رسیدند. چادرها را با چاقو پاره می‌کردند و وسایل را بیرون می‌ریختند. یعنی نمی‌گفتند این چاقو ممکن است به افرادی که داخل چادر خوابیده‌اند اصابت کند؟ ۸ نفری می‌ریختند سر یک نفر و با شوکر و باتون و قنداق اسلحه کتک می‌زدند. توی دست یکی‌شان چوبی بود که سرش میخ زده‌ بودند.

بر اساس اعلام گردشگران و ساکنان بومی، این اتفاق شامگاه روز ۲۹ تیر رخ داده اما تاکنون هیچ نهادی مسئولیت آن را نپذیرفته و مقامات رسمی نیز اظهار نظر شفافی در این رابطه نکرده‌اند.





www.youtube.com/watch?v=fpnevCgJhHg

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



کهن دیارا July 23, 2023 08:59 PM

ای ملت ایران تا کی تحقیر و سرکوب را تحمل کرده و با اشغالگران بیگانه مماشات میکنید اگر برای انسانیت و شرافت خود در برابر این قوم فاسد و تباه عملی انجام ندهید قطعن فرزندانتان هم سرنوشت شما را خواهند داشت !

گزارش یا اعتراض به این نظر


ایران فردا July 30, 2023 12:47 PM

قبرستان های وطن ما پر است از ٫ حسن و حسین و علی اصغر ها که شما سپاهیان و قاتلان ملت ایران ناجوانمردانه به قتل رسانده اید ٫ ملت ایران در هیچ مقطع زمانی فراموش نخواهد کرد ٫ که شما جنایتکاران ٫ کودک کشتید و زن و مرد بی سلاح شکنجه کردید و به قتل رساندید
این عمامه و عبای آلوده به خون ملت ایران آینده ای ندارد ٫ اگر اندکی فهم و شعور دارد ٫ این نماد جنایت و سرکوب ملت ایران را به توالت تاریخ بریزید و از این ارازل و اوباش کودک کش اظهار برائت کنید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Mani July 30, 2023 01:31 PM

اسلام بدون تردید ایدئولوژی جهل و جنایت است. در واقع اساس این دین جهل و جنایت بر ۱ـ غارت۲- کشتار۳- تجاوز۴- ویرانی ۵- گسترش جهل ژرف بنا شده است. در پایان هم اگر هم مسلمان به تمام قواعد و قوانین این دین مافیایی عمل کند آن زمان الله بعد از مرگ او را به به بهشت دروغین می برد که هر چقدر میتواند به زنان آنجا‌ (حوری ها) تجاوز کند!
برای انسان متمدن معاصر شگفت انگیز است و باور کردنی نیست که صدها میلیون انسان (تماما در کشورهای توسعه نیافته،عقب مانده، اکثرا فقیر و تحت سلطه دیکتاتورهای مختلف) در زمانی که بشر به ماه رفته است و اکنون به کمک تکنولوژی بسوی کشف کهکشان ها حرکت می کند و انسان ها توسط این دین و دین ها یا ایدئولوژیهای دیگر حیات و زندگی یکدیگر را نابود می کنند
کودکانی که در خانواده های اسلامگرا بدنیا میآیند و رشد می کنند تکامل ذهن آنها دایما بوسیله اسلامگرایان و آموزش قوانین و قواعد جهل و جنایت این دین مورد آسیب و تخریب قرار می گیرد به آنها از کودکی آموزش میدهند که قرآن مقدس است وبنابراین دستورات شکنجه،کشتار،غارت و تجاوز الله نیز مقدس است کودکان در این خانواده ها همچنین آموزش داده میشوند که محمد و علی مقدس هستند و به این علت کشتارهای آنها،غارت های آنها و تجاوزهای آنان کاملا توجیه پذیر میشود ذهن این کودکان در خانه،مدارس،مسجدها در تمام رشد سنی آنها با قواعد و قوانین این آیدئولوژی بمباران میشود این کودکان حالا بزرگ شده اند و امادگی دارند دست به هر جنایتی در جهت این دین بزنند آنچه دستکم در این نیم قرن توسط اسلامگرایان دیدیم و شاهد بودیم اززقبیل کشتارهایشان،غارت ها ویرانی ها و تجاوز به کودکان و زنان ، تیراندازی به چشم انسان ها، تیراندازی به سر کودکان به فقر و درماندگی کشاندن مردم یک سرزمین و غیره و موید این واقعیتی است که بیان شده است حکومت نازی ها در آلمان در مدت فقط ۱۲ سال از ملتی با فرهنگ غنی و با تعداد زیادی دانشمند و دارای فیلسوفان بزرگ ملتی جنایتکار و ویرانگر ساخت که در این مدت کوتاه دست به مخوفترین جنایت ها از جمله سوزاندن انسان ها در کوره های آدم سوزی زدند مسلمانان نزدیک ۲ هزار سال است که اسیر و گرفتار این دین و ایدئولوژی جهل و جنایت شده اند

گزارش یا اعتراض به این نظر


امیرارشادی July 30, 2023 05:27 PM

دستمان خواهد رسید
آری بر نجاست های ولگرد هدایت سیدمفعول کلاش
مجتبی و یاسر و خر ماده های آن طویله

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: