آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 31 تیر ماه 1402 = 22-07 2023

حجاب؛ سرکوبگران: ذره‌ای کوتاه نمی‌آییم / نماینده مجلس: جرقه قیام

پاسدار قاسم رضایی جانشین فرمانده انتظامی خامنه ای در جمع خبرنگاران گفته: قاطعانه و بدون اغماض در برابر بی‌قانونی و هنجارشکنی می‌ایستیم و همه از استکبار جهانی و هنجارشکنان عفاف و حجاب بدانند ما در مقابل آن‌ها خواهیم ایستاد و ذره‌ای کوتاه نخواهیم آمد.

از سوی دیگر یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفته: اگر موضوع حجاب را منطقی مدیریت نکنیم روز به روز این تنش‌ها افرایش پیدا کرده و به تقابل می‌انجامد.

مسعود پزشکیان در مورد ماموریت مجدد نیروی انتظامی در قالب گشت حجاب در خیابان‌ها، گفت: با این نوع برخورد‌ها با تقابل مواجه می‌شویم و مشکل پیدا می‌کنیم.

به گزارش عصر ایران، پزشکیان گفت: ما تا اینجا هزینه دادیم اگر بخواهند ادامه دهند باز هم هزینه می‌دهیم. بهتر است ارشادی برخورد کنند ارشادی روش خاص خودش را دارد. ارشاد را نباید نیروی انتظامی انجام دهد وقتی نیروی انتظامی وسط می‌آید دیگر ارشادی نیست.

وی تاکید کرد: برخی از افراد در سیستم اصرار دارند که با مردم با گرفتن و برخورد کردن رفتار شود و رفتار مردم آنگونه باشد که آن‌ها می‌خواهند.

پزشکیان گفت: دیگر الان به سادگی نمی‌شود این کار را انجام داد چراکه رفتار تقابلی شده است. آن‌ها یک تقاضایی دارند اینطرف هم تقاضای دیگری دارد. اگر این را منطقی مدیریت نکنیم به مشکل می‌خوریم و هر دو طرف هزینه خواهند داد.

وی افزود: فرقی نمی‌کند ممکن است برخی افراد که محجبه هستند مورد تعرض افرادی قرار گیرند که در گذشته ممکن است مشکلی با همدیگر نداشته باشند. وقتی عده‌ای شروع می‌کنند به مشکل پیدا کردن با طرف مقابل، طرف مقابل هم ممکن است با افرادی که چنین عادتی دارند مشکل پیدا کند آنوقت ممکن است مشکل حادتر شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اولویت کشور در حال حاضر موضوع حجاب است، گفت: اولویت کشور همان چیزی است که این‌ها ادعا می‌کردند مگر مرغ وتخم مرغ به تورم به تحریم ربط دارد. الان مردم به شدت گرفتار هستند نه تنها این مشکلات را حل نکردند بلکه بدترش هم کردند امام می‌فرمود ما به همه مسکن می‌دهیم آب و برق رایگان می‌دهیم زندگی را خوب می‌کنیم ما همان را هم در حال حاضر نخواستیم حداقل کاری کنند که مردم راحت زندگی کنند.





ایران فردا July 22, 2023 12:08 PM

ملت ایران روزی را که نه چندان دور است میبیند که شما جنایتکاران در دادگاه ملت ایران زار و سر افکنده حضور دارید
در صف اول حاضرین ٫ مادر و پدر های عزاداری هستنند که شما جنایتکاران فاشیست عزیزان آنها ٫ کودکان انها را به قتل رسانده اید
شما کودک کشان جنایتکار همان میکنید و کردید که اس اس و اس آ های هیتلری به انسان ها روا داشتنند
به هر سر زمینی که شماها سپاه قاتلان ملت ایران قدم نا مبارک خود گذاشتید ٫ مرگ و نابودی گرسنگی و فقر و شکنجه و نابودی به جا گذاشتید ٫ لبنان را ویران کردید ٫ انسان ها و کودکان سوری کشتید و سوریه را ویران کردید ٫ یمن را به روز سیاه نشاندید و در انتها رهبر آخوند جنایتکار شما با دستمالش به دریوزگی عرب ها رفت و گه و غلط کردن را به دربار عرب ها برد
شما ها قاتلان و قاچاقچیان واقعان شایسته همچنین چوپانی هستید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: