آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 20 تیر ماه 1402 = 11-07 2023

فیلم؛ حجاب/سرکرده آتش به اختیاران: ما شدیم چوب دو سر طلا!

شماری از افرادی که علیه وضعیت حجاب مقابل قوه قضائیه تجمع کرده بودند بازداشت شدند. به گزارش عصرایران، تعداد آنها حدود 30 نفر بود که تعدادی روحانی، زن و بچه در میان آنها دیده می شد. آنها از پنجشنبه مقابل ساختمان قوه قضائیه در خیابان ولیعصر بالاتر از تقاطع امام خمینی،‌ تحصن کرده بودند و با نصب پلاکارد و دست نوشته هایی علیه وضعیت حجاب در جامعه، راه و مسیر کوچه و خیابان منتهی به اداره ارتباطات مردمی قوه قضائیه را بسته بودند.

فیلم زیر؛ مومن‌نسب، دبیر ستاد امر به معروف: زورتان نمی‌رسه حسن روحانی را محاکمه کنید، زورتان نمی‌رسه فضای مجازی را جمع کنید.... زورتان به چهارتا نیروی انقلابی می‌رسه...

به خاطر بی‌حجاب‌ها به ما نفرین می‌دهند

یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خامنه ای هم پیش تر گفته بود: گاهی ۲۰۰ پیامک در یک روز با موضوع ناراحتی از بی‌حجاب‌ها برای من ارسال می‌شود.

آخوند رضا تفوی به روزنامه حکومتی همشهری گفت: تعدادی از این‌ها از خانواده شهدا و عده دیگری از بچه‌های حزب‌اللهی هستند و برخی‌ها در پیامک‌ها نفرین هم می‌کنند که خدا از شما نگذرد...

چوب دو سر طلا یعنی چه؟

۱- به کسی می گویند که نه نزد خوبان ارزش دارد نه در جمع بدان! چرا که خوار و ذلیل شده است.

۲- یعنی بین دو دسته از افراد مورد گمان بد واقع شده است. در اصل چوب دو سر نجس یا چوب دو سر کثیف است که به جهت تمسخر یا حتی ادب (!) به جای نجس و کثیف، طلا می گویند.

۳- شامل حال شخصی می شود که پیش هر کسی می رود اعتبار و منزلتی ندارد و مورد احترام واقع نمی شود.

۴- یعنی کسی که مورد تنفر دو طرف دعوا قرار گرفته است.





www.youtube.com/watch?v=rfxFHPeQIZA

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: