آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 14 تیر ماه 1402 = 05-07 2023

پوتین تازه ترین جنایت خود در چچن را به نمایش گذاشت + فیلم

النا میلاچینا، روزنامه‌نگار روس، پس از آن که در جمهوری چچن مورد ضرب و جرح شدید قرار گرفت، به بیمارستانی در مسکو منتقل شده است. وی روزنامه‌نگار روزنامه مستقل «نوایا گازتا» است که برای پوشش یک محاکمه به چچن رفته بود. وکیلی که او را همراهی می‌کرد نیز مورد حمله قرار گرفت.

روزنامه گارین نوشت: النا میلاشینا، روزنامه‌نگار برجسته روسی پس از حمله وحشیانه‌ای که مهاجمان به او و حقوقدان الکساندر نموف در چچن انجام دادند، در بیمارستان بستری شد.

ویدئوی زیر نشان می دهد که این روزنامه نگار به شدت مجروح شده و توان راه رفتن ندارد. مهاجمان نه تنها او را مورد ضرب و شتم قرار دادند، بلکه در اقدامی توهین آمیز موهای او را هم تراشیده بودند.

میلاشینا، روزنامه‌نگار روزنامه مستقل روسیه نووایا گازتا، همراه با نموف از فرودگاه به گروزنی سفر می‌کردند، جایی که انتظار می‌رفت حکمی در مورد زارما موسایوا صادر شود که بازداشت او به عنوان تلافی فعالیت‌های سیاسی خانواده‌اش علیه رمضان قدیروف، حاکم چچن تلقی می‌شود.




www.youtube.com/watch?v=YGoCKZFZoX4

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: