آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 15 خرداد ماه 1402 = 05-06 2023

تلاش فرزندان ابراهیم و کوروش برای سرنگونی رژیم شیطانی

شاهزاده رضا پهلوی در کنفرانس روزنامه «جروزالم‌پست» که در نیویورک در جریان است، گفت: «زمانی که رژیم شیطانی حاکم بر ایران شکست بخورد، آینده جدیدی برای همه منطقه رقم خواهد خورد».

کنفرانس سالانه این روزنامه انگلیسی‌زبان اسرائیلی هم‌زمان با جشن‌ها و رژه ده‌ها هزار نفره از یهودیان و آمریکایی‌های هوادار اسرائیل در نیویورک به مناسبت هفتادوپنجمین سال تأسیس کشور اسرائیل، برگزار شده است.

شمار زیادی از وزیران، سیاستمداران و صاحبان صنایع و سرمایه‌گذاران اسرائیلی در کنار آمریکایی‌های بازرگان، سیاستمدار و رهبران جامعه یهودیان آمریکا در این کنفرانس حضور یافته‌اند. اجلاس سالانه این روزنامه با عنوان «چشم‌انداز نوین خاورمیانه» برگزار شده است.

به‌ گزارش «جروزالم‌پست»، شاهزاده رضا پهلوی در سخنرانی خود گفت: «من این‌جا هستم تا نه در مورد ۷۵ سال گذشته، بلکه درباره ۷۵ سال آینده منطقه خود صحبت کنم».

او اظهار داشت: «با سقوط حکومت اهریمنی فعلی در ایران، آینده جدیدی در منطقه رقم زده می‌شود و فرصت‌های متعددی برای بهبود زندگی بسیاری از مردم خاورمیانه فراهم خواهد شد».

این چهره مخالف جمهوری اسلامی افزود چشم‌انداز نوین خاورمیانه‌ای را ترسیم می‌کند که مرفه‌تر، امن‌تر و باثبات‌تر باشد، و در آن، فرزندان ابراهیم و کوروش گردهم آیند و منطقه خود را به جایی که شایسته تمدن‌های بزرگ و باستانی اجدادشان باشد، تبدیل کنند.

او تصریح کرد: «هم‌وطنان من به این چشم‌انداز باور دارند و برای دستیابی به آن، بیشترین فداکاری را کرده‌اند».

شاهزاده رضا پهلوی به حاضران گفت: «در مبارزه برای تغییر رژیم در ایران شرکت کنید؛ این تغییر سرانجام ارزش خود را نشان خواهد داد».

به گزارش رادیو فردا، وزیر اطلاعات اسرائیل در مقاله‌ای در روزنامه «جروزالم‌پست» نوشت: عزم ماکیاولیستی برای خون‌ریزی زیربنای رژیم آخوندی ایران است...ولی مردم ایران و اسرائیل برای نابودی حکومت تهران عزم راسخ دارند.



سام June 7, 2023 12:07 AM

مردم اسراییل برای نابودی نتانیاهو عزم کرده‌اند چون حاضر به پذیرش این دیکتاتور نیستند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: