آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 16 فروردین ماه 1402 = 05-04 2023

از زبان خودشان؛ اعتراف روزنامه داخلی به شکست انقلاب و "نظام"

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: در جامعه امروز ما تظاهر به شکستن حریم‌های شرعی و قانونی به یک روش برای لجبازی با نظام تبدیل شده است و اکثریت مردم هم حاضر نیستند آنها را محکوم و یا حتی نکوهش کنند و اگر فردی در اثر عصبانیت، سطل ماست را بر سر مادر و دختر بی‌حجاب خالی می‌کند مردمی که این صحنه را مشاهده می‌کنند به حمایت از آن مادر و دختر برمی‌خیزند و به آن فرد حمله می‌کند.

این پدیده باید برای مسئولان نظام جمهوری اسلامی بسیار قابل تأمل و مطالعه باشد و به این سؤال اساسی پاسخ بدهند که در 44 سال گذشته دستگاه‌های فرهنگی ما با آنهمه بودجه مشغول چه کاری بودند که نتوانسته‌اند فرهنگ حجاب و فرهنگ نهی از منکر را نهادینه کنند؟

می‌گوئید دشمن نمی‌گذارد؟ جواب اینست که تمام امکانات مادی و رسانه‌ای در اختیار شماست، اگر شما درست عمل می‌کردید، دشمن قطعاً زمین‌گیر می‌شد. در رسانه ملی میزگرد می‌گذارید و خودتان می‌برید و می‌دوزید و نتیجه دلخواهتان را می‌گیرید ولی حاضر نیستید به ریشه‌ها بپردازید و به این واقعیت اعتراف کنید.

عملکردهای اقتصادی و سیاسی شما به ویژه در انتخابات و سپردن کارها به افراد ضعیف و بی‌مایه موجب شده جامعه به طرف سکولار شدن برود و اعتقادات دینی مردم روز به روز سست‌تر شود و مضحک اینکه برای تشویق کردن مردم به رعایت احکام به‌ جای حل ریشه‌ای مشکلات، به جریمه کردن متوسل می‌شوید. آن امام جمعه که از کاسب‌ها می‌خواهد به بی‌حجاب‌ها چیزی نفروشند، گویا در میان مردم زندگی نمی‌کند و نمی‌داند حتی کاسب‌ها هم از این قبیل امور عبور کرده‌اند.



بهرام April 5, 2023 09:55 AM

پاسخ به مقاله روزنامه جمهوری اسلامی

شرع اسلام فرهنگ ما ایرانی ها نیست و هرگز نبوده و نخواهد شد

اسلام سیاسی هم همان سلطه کلیسا بر اروپا در قرون وسطی بود که امروز اربابانتان در ایران پیاده کرده اند

کسی که برای پول فرهنگش را میفروشد شما وابستگان نظامید

خالی کردن سطل ماست و حمله فیزیکی با گلوله های جنگی و ساچمه ای به زنان ایران فرهنگ اسلام سیاسی شما و رهبر درمانده تان است

مردم ایران را دشمن خطاب میکنید در حالی که دشمن پدر اجنبی خودتان است که اصل نسبتان هم از این آب و خاک نیست

پرسیدید در این 44 سال چه میکردید؟ غارت کشور ایران و کشتار مردمش
هر چه زودتر بساط غارت و کشتار را جمع کنید بروید وگرنه با مشت محکم مردم ایران روبرو خواهید شد و بنیادتان را به باد خواهید داد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: