آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 2 فروردین ماه 1402 = 22-03 2023

جنگ اوکراین؛ واکنش شورای امنیت ملی کاخ سفید به دروغ‌های خامنه‌ای

خامنه ای در سخنان خود مشهد گفته: ما حضور در جنگ اوکراین را قاطعاً و صریحاً رد می‌کنیم و ابداً چنین چیزی صحت ندارد. جنگ اوکراین را آمریکا برای گسترش ناتو به شرق راه انداخت و اکنون نیز در حالی که مردم اوکراین گرفتار و دچار مشکلات هستند، بیشترین سود را از جنگ، آمریکا و کارخانجات اسلحه‌سازی آن می‌برند و به همین علت، مانع کارهای لازم برای خاتمه جنگ می‌شوند.

سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید در واکنش به اظهارات خامنه ای گفته: آمریکا دلایل زیادی دارد که نشان می‌دهد معاملات تسلیحاتی ایران و روسیه همچنان در حال انجامند و ایران تا کنون صدها پهپاد تهاجمی به روسیه داده است.

او گفت آمریکا آگاه است که میان ایران و روسیه رابطه دفاعی وجود دارد و دلایل زیادی در دست است که این رابطه همواره بیشتر شده و معاملات ادامه خواهند داشت.

جان کربی موضوع رابطه دفاعی و نظامی ایران و روسیه را تنها نگرانی مردم اوکراین ندانست و تاکید کرد که این نگرانی مردم خاورمیانه و ایران است چرا که جمهوری اسلامی می‌تواند با سلاح‌های روسی خودش را تجهیز کرده و برای منطقه خطرناک‌تر شود.



کهن دیارا March 23, 2023 12:29 AM

حزب دمکرات آمریکا که ثابت کرده دشمن قسم خورده ملت ایرانه و از آخوندهای جنایتکار همه جوره پشتیبانی میکنه با تحریم های الکی وانتشار بیانیه های شخمی تر ٬اگر امریکا راست میگوید فقط با بایکوت مرزی در خلیج فارس! کار رژیم فاسد وآدمکش اسلامی را با کمک ملت ایران یکسره کند امریکا بایدن یارغار آخوندهاس و فقط وعده های پوچ و رذیلانه ابراز میکند روزی که ملت ایران آخوندها را در گور فرو کنند بسیاری حقایق پشت پرده این همکاری با آخوندهای جنایتکار برملا میشود زنده باد آزادی پاینده ایران

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: