آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 28 اسفند ماه 1401 = 19-03 2023

فیلم؛ انقلاب طولانی‌تر شود بهتر است چون رهبران بهتری خواهند آمد

فیلم زیر؛ شیرین عبادی: انقلاب طولانی‌تر شود بهتر است چون رهبران بهتری خواهند آمد

رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا روز چهارشنبه در نشستی در پارلمان اروپا که شیرین عبادی هم یکی از سخنرانان آن بود گفت: جهان از مبارزه و ایستادگی زنان ایرانی شگفت‌زده شده و مبارزات آنها همه زنان جهان را تحت تاثیر است.

رئیس جمهور آلمان نیز گفته: این که اراده آزادی‌خواهانه مردان و همچنین زنان شکست‌ناپذیر است را بسیاری از زنان شجاع ایرانی نشان داده‌اند که ماه‌هاست اعتراض علیه سرکوب و نقض حقوق خود را به شکل تاثیرگذاری به نمایش گذاشته‌اند. او با بیان این که امروز باید گفت: اراده انسان‌های آزاده شکست‌ناپذیر است، ابراز اطمینان کرد که همین اراده‌های آزادی‌خواهانه است که دموکراسی‌ خواهان را قوی‌تر و قدرتمندتر از هر دیکتاتوری می‌کند.




www.youtube.com/watch?v=Ez-5JuM3dRY

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



نسل بیدار March 19, 2023 09:53 AM

به چه دلیل مردم ایران باید به افرادی که خمینی جلاد را تائید کردند گوش کنند؟ خانم عبادی، انقلاب طولانی تر شود که آخوند‌ها و اوباش‌شان بهتر خودشان را در برابر خیزش مردم مجهز کنند؟ انقلاب طولانی تر شود که مردم بیشتری بمیرند؟ که ایران بیشتر به روز سیاه بنشیند ؟ که ایران ویران تر شود و که و که و که؟؟؟

شما‌ها کی می خواهید دست از سر این ملت بردارید؟ انقلاب مزخرف اسلامی تان کم نبود که حالا برای این انقلاب مردمی نقشه می کشید؟ این ملت را به حال خودشان بگذارید تا تکلیف خودشان را خودشان روشن کنند * شما لازم نیست نگران رهبران بهتر باشید * ملتی که به توانمندی خود باور داشته باشد و روی پای خود بایستد، آن ملت رهبر خودش را خودش پیدا می کند *

گزارش یا اعتراض به این نظر


سام March 19, 2023 04:47 PM

شیرین عبادی عملا اعثراف میکند که این هفت هشت نفر از جمله خودش که تلاش کردن با کمک کشورهای غربی خود را په عنوان رهبر قالب کنند شکست خورده‌اند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: