آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 10 اسفند ماه 1401 = 01-03 2023

فیلم؛ حمله با گاز سمی به دانش‌آموزان خردسال و درگیری مقابل مدرسه

فیلم زیر: مسمومیت دانش آموزان خردسال دبستانی در نارمک در شرق تهران و نگرانی شدید والدین و درگیری با حراست مدرسه

بی بی سی در گزارشی گفت: در پی افزایش نگرانی‌ها در پی مسمومیت گسترده دانش‌آموزان عمدتا دختر در ایران، یک نماینده مجلس شورای اسلامی انتشار گاز «ان- ۲» را عامل مسمومیت دانش‌آموزان اعلام کرده است.

علیرضا منادی سفیدان، رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفته براساس بررسی‌های ۳۰ متخصص وزارت بهداشت «و نتیجه آزمایش‌های انجام شده مشخص شد که گاز ان-۲ (N۲) در سم منتشر شده در مدارس وجود داشته است.»

او همچنین گفته: « براساس گزارش وزارت بهداشت، دُز سم منتشر شده بسیار پایین بوده و خانواده‌ها مطمئن باشند این موضوع به صورت جدی پیگیری می‌شود و خوشبختانه هیچ فوتی براثر این مسمومیت نداشته‌ایم.»

این در حالیست که تحقیقات بی‌بی‌سی نشان می‌دهد بیش از ۸۰۰ نفر در سه ماه گذشته در مدارس ایران مسموم شدند. از این تعداد دو نفر معلم هستند و بیش از ۶۵۰ نفر دختران دانش‌آموز و تعدادی هم دانش‌آموز پسر. این تعداد تا روز هفتم اسفند ماه است و می‌تواند بسیار بیشتر باشد.





www.youtube.com/watch?v=Y7E6rqb_ndg

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



بهرام March 1, 2023 06:37 PM

خانم ها و آقایان برای چندمین بار هشدار میدهیم که بچه های خود چه دختر و چه پسر را به مدرسه نفرستید و تا سرنگونی نظام بچه کش بچه ها را یا در خانه خودتان و گروهی در خانه های دوستانتان معلم خصوصی بگیرید و درس بدهید

سایتهای اینترنتی خبری مانند ایران-انترنشنال و بی بی سی حاضر نشدند که بگویند بچه ها را به مدرسه نفرستید و گفتند که بهتر است بچه ها را با ماسک ضد گاز به مدرسه بفرستید که این خودش یک خیانت و یا حماقت است مگر میشود بچه با ماسک ضد گاز یک روز تمام را در مدرسه بماند و دچار تنگی نفس و یا بیماریهای دیگر نشود؟

رژیم مجبور است هر حال حقوق معلمان را پرداخت کند پس بهتر است دانش آموزان و دانشجویان چه دختر چه پسر در کلاسهای درس حاضر نشوند چون نظام بچه کش بشدت بی ثبات شده و آشفتگی سراسر کشور را در بر گرفته پس جای امن برای کودکان شما در خانه است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: