آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 7 اسفند ماه 1401 = 26-02 2023

فیلم؛ مقایسه مسمومیت دانش‌آموزان دختر به دست طالبان و خامنه‌ای

فیلم زیر: تحصیل دختران حرام است، مدارس دخترانه ایران باید تعطیل شود

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان اعلام کرد که تنها طی روز جاری صد و هفت تن دیگر از دانش آموزان دبیرستان دخترانه پانزده خرداد در شهرستان بروجرد دچار مسمومیت شده اند. یک مقام وزارت بهداشت گفته که این اقدامات توسط برخی از افراد با هدف تعطیلی مدارس دخترانه صورت گرفته است.

به گزارش ایرنا، یونس پناهی، معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت گفته:‌ پس از مسمومیت چندین باره دانش آموزان در مدارس قم، مشخص شد افرادی دوست داشتند که تمامی مدارس به خصوص مدارس دخترانه تعطیل شوند. مسمومیت دانش آموزان مدارس قمی ناشی از ترکیبات شیمیایی در دسترس بود...

مسمومیت دانش‌آموزان در قم و بروجرد عمدی است

۱۹ آذر، هنرستان دخترانه نور، نقطه شروع مسمومیت‌های سریالی دانش‌آموزان دختر شهر قم بود. البته این مسمومیت‌های عجیب به قم و دانش‌آموزان دختر محدود نماند بلکه در بروجرد، اردبیل و تهران این مورد تکرار شد. واکنش مسئولان بررسی این اتفاق از جمله وزیر بهداشت و وزیر آموزش و پرورش، بیشتر انکار موضوع بود و آن را «شایعات موج‌های رسانه‌ای خارج از کشور» دانستند.

به گزارش سایت دیده بان، همایون سامه نجف آبادی، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درباره پیگیری‌های صورت گرفته برای این موضوع به گفت: «تا آنجایی که اطلاع دارم، وزارت بهداشت دارد بررسی می‌کند ولی به نظر من نتیجه‌اش مشخص نشده است. بدین معنا که نتوانسته‌اند پاسخ قانع کننده‌ای بدهند.»

این نماینده مجلس یازدهم ادامه داد: «نکته دیگر اینکه درست است که موضوع در کمیسیون بهداشت مطرح نشده ولی رئیس کمیسیون، نامه‌نگاری‌های لازم با دولت را درباره این موضوع انجام داده است.»

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس یازدهم در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا این حوادث‌ها عمدی است یا خیر، بیان کرد: «آنچه مشخص است این است که هم در قم و هم در بروجرد مسئله عمدی است و برای ما سوال است که چرا ارگان‌های اطلاعاتی ما نمی‌توانند با بررسی مدارک به عامل این اتفاق برسند؟

این عضو کمیسیون بهداشت مجلس افزود: برای ما سوال است که روی چه حسابی در مدارس این اتفاقات رخ می‌دهد؟ من نمی‌دانم یعنی ارگان‌های اطلاعاتی ما نمی‌توانند تمام مدارک، قرائن و آنچه به جا مانده را بررسی کنند و به عامل برسند؟ وزیر اطلاعات وارد این پرونده شده ولی متاسفانه گزارشی به مجلس داده نشده است.

این در حالیست که روزنامه اطلاعات در مطلبی با اشاره به شبنامه گروهی موسوم به فدائیان ولایت نوشت: استمرار و تعدد مسمومیت‌ها در مدارس طی سه ماه گذشته، مؤید آن است که این حوادث نمی‌توانند اتفاقی باشند و به احتمال زیاد نتیجه اقدامات گروهی سازماندهی‌شده و با کارگردانی اتاق فکر و معطوف به اهدافی مشخص است.





www.youtube.com/watch?v=3FjUwXiTZ3o

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



ایران فردا February 26, 2023 02:07 PM

این ابلهان از اثرات دیر مدت این مسمومیت اطلاعی ندارند ٫ فقط آن کنند که مشاورین روسی / کره شمالی به آنها دستور میدهند
مسموم کردن نونهالان وطن به فرمان خامنه ای جنایتکار عمل رزیلانه ایست که اثرات آن بر روی کودکان ما می‌تواند در آینده مسئله ساز شود

گزارش یا اعتراض به این نظر


بهرام February 26, 2023 11:45 PM

باید به نشسته ها و آنها که اعتراض نمیکنند تبریک بگوییم که ارزشهای طالبانی و بوکوحرامی هم از راه رسیدند و فقط مانده که حق رأی را هم از زنان ایران بگیرند تا حکومت اسلامی در ایران تکمیل شود
همه اینها در راستای ارزشهای امام راحل (حجاب چادرسیاه با نقاب و دستکش) و نداشتن حقوقهای (خارج شدن از خانه، خارج شدن از کشور، ازدواج دلخواه، ارث کامل، شهادت دادگاهی، طلاق، و اکنون تحصیل و در آینده حق رأی) همه اینها هدیه خمینی و اکنون خامنه ای برای زنان ایران است که هر روز گسترده تر و گستاختر میشود مانند کشتن مهسا امینی برای حجاب شل و ول که تهران را روز بعد منفجر کرد
نگاه کنید به فاطی کماندوها زنان معروف به سیغه ایی و حتی زنان مسجدی/امنیتی(اکثرا از اقوام سران نظام) هستند که دیروز در جلوی مجلس تجمع کردند که گروههای فشار و آلت دست و کنیزان آقایان هستند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: