آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 29 بهمن ماه 1401 = 18-02 2023

مونیخ: برای ایران بدون جمهوری‌اسلامی آماده شوید؛ واکنش رژیم

امروز در دومین روز از کنفرانس امنیتی مونیخ، شاهزاده رضا پهلوی، نازنین بنیادی و مسیح علی‌نژاد در پنلی به نام «زن، زندگی، آزادی» و تحولات ایران صحبت کردند. هانا نیومن، نماینده پارلمان اروپا و باب منندز، رییس کمیسیون روابط خارجی سنای آمریکا هم بر لزوم پایان مذاکره با جمهوری اسلامی گفتند.

نازنین بنیادی در پنل «زن، زندگی، آزادی» یادآوری کرد که هر وقت زنان نقش رهبری در انقلاب داشته باشند، امکان موفقیت آن بیشتر خواهد بود و خطاب به حاضران در کنفرانس مونیخ گفت: «برای ایران بدون جمهوری‌اسلامی آماده شوید.»

سناتور باب منندز، رییس کمیسیون روابط خارجی سنای آمریکا هم در این پنل بر تفاوت خیزش انقلابی مردم ایران با دوره‌های قبلی اعتراضات تاکید کرد و گفت این تفاوت از رهبری جنبش توسط زن‌ها نشات می‌گیرد.

او با تاکید بر اینکه «جامعه جهانی باید از اعتراضات مردم حمایت کند»،‌ خیزش مردم ایران را یک «فرصت تعیین کننده» خواند و گفت: «فرآیند کنونی یک فرصت برای جهان است، ما فرصت جنبش سبز را از دست دادیم و نباید دوباره این اشتباه را تکرار کنیم.»

در همین حال سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی امروز در واکنش به دیدار مقامات غربی با چهره‌های اپوزیسیون متحد ایران (فیلم زیر) ضمن انتقاد از رئیس جمهور فرانسه، این چهره‌ها را «دلقک» خطاب کرد.

کنعانی در حساب کاربری خود در توئیتر بدون ذکر نام اعضای اپوزیسیون که هم‌اکنون در کنفرانس امنیتی مونیخ حضور دارند از آن‌ها با عنوان «چند دلقک بی‌هویت» نام برد.

سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی همچنین خطاب به مقامات غربی نوشت که آن‌ها به دلیل نادیده گرفتن «اکثریت قریب به اتفاق ایرانیان» به «دموکراسی» اعتقاد ندارند.

به گزارش رادیو فردا، کنعانی در همین توئیت منظور خود از اکثریت قریب به اتفاق ایرانیان را کسانی دانست که حامی «انقلاب» و «رهبری» هستند و در ادامه توئیت خود خطاب به مقامات غربی هشدار داد: «به زودی در مقابل استقامت، قدرت و عظمت ملت ایران زانو خواهید زد.»

سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی این توئیت را یک روز پس از آغاز کنفرانس امنیتی مونیخ در آلمان منتشر کرد.

در نشست امسال این کنفرانس مهم امنیتی نمایندگان جمهوری اسلامی حذف شدند و به جای آن‌ها از شخصیت‌های برجسته مخالف جمهوری اسلامی دعوت شد.





www.youtube.com/watch?v=41OSzzeHhZc

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



دوست February 18, 2023 12:39 PM

درود بر شما! با عرض معذرت که دیر جواب میدهم منظورم از زود تمام شدن مطالب در سایت این است که ساعت شروع برای اولین مطلب در سایت و ساعت خاتمه أخرین مطلب خیلی کوتاه است ٠مثلا در روز جمعه ١٥ مطلب هست٠ بهرحال مشکرم

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی February 18, 2023 06:19 PM

حضورشاهزاده رضا پهلوی بهمراه خانمها نازنین بنیادی ومسیح علینژاد دو مولفه روشن داشت اول اینکه انقلاب نوین ایران زنده وپویاوخروشان است دوم اینکه حالا دیگرجهانیان بالاجبار باید تکلیف خودشان راباحکومت متحجر ودرمانده وجنایتکارو تروریست ولایت فقیه روشن کنند این حضوریک واکنش صریح به نظام ولایت فقیه بود تا دریابد جهان کنونی جهان دوران حسین اوباما نیست و ملت ایران عزم جزم کرده اند تا جمهوری ولایت فقیه را روانه زباله دان تاریخ کنند وحضور شاهزاده رضا پهلوی وهمراهان گویای این قضیه است که جهان نیز پذیرفته است که باید میخ آخر بر تابوت نظام فاسد وجنایتکار ولی فقیه کوبیده شود درعین حال تکلیف اپوزیسیون جیره خوار و اعزامی های88 هم با انقلاب نوین ایران بیش ازپیش روشن خواهد شد شورای گذار و شورای ملی تصمیم مسعودنقره کار و دیگر عناصر شبه اپوزیسیونی نیز باید بدانند که دوران مشاطه گری تمام شده

گزارش یا اعتراض به این نظر


سیاوش February 19, 2023 07:23 AM

کنعانی زنا زاده اگر به سخنرانیهای رئیس جمهورت و دیگر وزیر وزرا گوش کنی میفهمی که دلقک کیه بیشعور بیسواد اوباش تف توو رووتون که اینقدر وقیح و حقیر هستید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: