آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 23 دی ماه 1401 = 13-01 2023

شاهزاده رضا پهلوی خواستار حمایت بین‌ المللی از مردم ایران شد

مهم‌ترین اقدامی که جامعه بین‌المللی می‌تواند در جلوگیری از افزایش اعدام‌ها و خشونت جمهوری اسلامی علیه مردم ایران انجام دهد تشدید تحریم‌ها و اقدامات تنبیهی علیه این رژیم است.

شاهزداده رضا پهلوی در تاز‌ه‌ترین گفت‌وگوی خود با دویچه‌وله فارسی از جامعه بین‌المللی خواست، حمایت خود از مردم ایران را بیش‌تر کند.

ولیعهد پیشین ایران افزایش تحریم‌ها و اقدامات تنبیهی علیه جمهوری اسلامی را از مهم‌ترین گام‌هایی دانست که جامعه بین‌المللی می‌تواند در جلوگیری از سرکوب‌ و اعدام‌های بیش‌تر علیه معترضان ایران بردارد.

فرزند محمدرضا شاه پهلوی همچنین خواستار انسداد دارایی‌های جمهوری اسلامی و اعمال تحریم سیاسی شبیه به آن چه که در دوران آپارتاید و اعمال تبعیض نژادی، آفریقای جنوبی را منزوی کرد شد.

او با اشاره به این که ایران از افراد قابلی برای پر کردن خلاء قدرت پس از فروپاشی رژیم برخوردار است یادآور شد، اما از آن‌جا که امکان انجام سریع این کار در داخل کشور میسر نیست ممکن است آن‌ها به حمایت افراد خارج از کشور نیاز داشته باشند.

شاهزاده رضا پهلوی ادامه داد: «برای من روشن است که این نیروها در لحظه سقوط رژیم می‌توانند متحد شده و با همکاری یکدیگر دوره گذار را تسهیل کنند.»



بهرام January 13, 2023 04:25 PM

هرچند که خودم را از طرفداران سرسخت خاندان پهلوی میدانم و از شاهزاده رضا پهلوی در مقابل حکومت بچه کش طرفداری میکنم ولی با ایشان در این مورد مخالفم چون ما احتیاج به هبستگی داخلی داریم نه حمایت خارجی
اگر صد سال هم مردم ایران در کف خیابانهای ایران کشته شوند و رژیم هر روز هزاران ایرانی را در ساهچالهای حکومت اعدام کند باز اروپا و آمریکا به دنبال منافع خودشان هستند و این آخوندها را تنها نمیگذارند پس این ما هستیم که در این دنیا تنها هستیم و باید به خودمان تکیه کنیم و از یکدیگر حمایت کنیم و خارجی ها را مجبور کنیم تا با ما همراه شوند و تا مجبور نشوند کاری نمی کنند
شاهزاده عزیز آخوندها بی رحم هستند و مانند محمدرضاشاه مهربان نیستند این آخوندها تنها زبان اسلحه و زور را میشناسند و ما هم باید مسلح شویم و از شما میخواهیم که فراخوان بدهید و خارج را رها کنید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: