آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 19 دی ماه 1401 = 09-01 2023

حکم اعدام؛ مقام سابق حکومتی: یکی بر سر شاخ بن می‌برید+فیلم

یک نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی در واکنش به صدور سریع احکام اعدام در پرونده‌های اعتراضات می‌گوید: جمعیتی که امروز در عرصه جامعه اظهار عدم رضایت می‌کنند و دست به اعتراض می‌زنند، نمونه‌ای از عدم رضایتی است که در سطح کل جامعه وجود دارد.

به گزارش رویداد ۲۴،حجت الاسلام حسین انصاری‌راد می‌گوید: وضعیت محاکمات تا جایی که اطلاعات عمومی نشان می‌دهد، شرایط کافی را برای رسیدگی به جرائم ندارد. همانطور که در قانون اساسی آمده است، محاکمات باید به صورت علنی باشد و متهمان وکیل مستقل و انتخابی داشته باشند اما محاکم شرایط درست و عادلانه را برای محاکمه رعایت نکرده‌اند و مردم نیز به محاکمه‌ها اعتماد ندارند که این خود عیب بزرگی است. محاکمه باید به صورتی انجام شود که مردم قانع شوند و این روند در چارچوب قانون عادلانه و صحیح انجام شود که انجام نشده اما بخشی از مردم به شدت نسبت به روند محاکمه‌ها مشکوک هستند و البته حق هم با مردم است. تا جایی که اطلاعات من ایجاب می‌کند، محاکمه‌ها شرایط قانع‌کننده‌ای نداشته است. (فیلم زیر)

انصاری راد با بیان اینکه برخی از سخنانی که مطرح می‌شود نوعی تحریک به خشونت است و اصلا درست نبود، گفت: مثلا سخنان میرسلیم مبنی بر اعدام‌بازداشت شدگان در ده روز اصلا درست نبود و واقعا متاسف شدم. کسانی که تبلیغ خشونت می‌کنند، خدمتی به جمهوری اسلامی نمی‌کنند. اشتباه بزرگی را مرتکب شده‌اند و توصیه می‌کنم از تبلیغ خشونت و تشویق به اعدام دست بردارند.

فیلم زیر؛ مادر ‫محمد قبادلو‬: کرمپور کسی که بخاطر او میخواهند محمد را اعدام کنند جای دیگه کشته شده..همه میدونن





www.youtube.com/watch?v=KcXWJ-HvL6w

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: