آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 16 دی ماه 1401 = 06-01 2023

پست تازه پیشکسوت فوتبال با کنایه‌ای تند و تیز به شیطان یک دست

علی دایی، پیشکسوت فوتبال ایران با انتشار یک پست در اینستاگرامش به اظهارات توهین‌آمیز اخیر واکنش نشان داد و نوشت: کسی می‌رود که آمده باشد، نه کسی که ریشه در این خاک دارد... با درود و سپاس از تمامی هم میهنان، ورزشکاران و هنرمندان عزیز که در این شرایط سخت و پر فشار از من و خانواده ام مثل تمام این سال‌ها حمایت و همراهی نمودید. مردم شهری که همه در آن می‌لنگند به کسی که راست راه می‌رود می‌خندند. (تصویر زیر)

بازگرداندن خانواده علی دایی قانونی بود

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور رئیسی درباره ماجرای بازگرداندن همسر و دختر علی دایی به تهران گفت: بالاخره مراجع قانونی در کشور هر کدام وظایف خودشان را دارند و آن چیزی که اتفاق افتاد یک اقدام قانونی بود و کار خلاف قانونی صورت نگرفته است.

پاسدار میراحمدی در پاسخ به این سوال که در ماجرای بازگرداندن همسر علی دایی و دخترش به تهران گفته شد که این موضوع مصوبه شورای امنیت کشور بوده آیا تایید می‌کنید، گفت: در این موضوع متاسفانه دیدم، یکی از افراد غیرمسئول در مصاحبه‌ای این موضوع را گفته است. خوب است دوستانی که اظهارنظر می‌کنند، در چارچوب مسئولیت خود و اطلاعات متقن خودشان صحبت کنند. شورای امنیت کشور امر سیاست‌گذاری، هدایت و راهبری مسائل امنیتی را بر عهده دارد و وارد مصادیق نمی‌شود و ما نفیا و اثباتا مطلبی درباره این موضوع نداریم، اما آن موضعی که گرفته شد غلط بود.

ایران پرس نیوز




امیرارشادی January 6, 2023 07:42 PM

پهلوان
زوزه سگهای تازی را نباشد فرصتی
مهلتی ده پهلوان دیر یا زود نزد کتلت میرود

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: