آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 15 دی ماه 1401 = 05-01 2023

فیلم؛ شاه به آخوندها گفته بود مملکت داری کار شما ابلهان نیست..




www.youtube.com/watch?v=CXTea1b36A4

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



kiani January 5, 2023 04:59 PM

روحش شاد ، ایران سرافراز آرزویش بود ، خطا داشت؟ صد در صد ، کی نداره؟ میگن پس چرا در جنوب تهران حلبی آباد بود؟ اگه شاه میدونست ، اجازه میداد در پایتخت کشور ، اصلآ حلبی آبادی وجود داشته باشه!؟ به شاه خیلی خبرها رو نمیگفتن که مبادا ناراحت بشه و یا اشخاصی رو از کارشون برکنار کنه و یا به هر دلیل دیگری ، امان از اطرافیان چاپلوس ، امان

گزارش یا اعتراض به این نظر


Farhad January 5, 2023 06:55 PM

تصویر کاملا روشن است که چطور علمای ذاله شاه را کنترل میکنند ، حقیقت تلخ است و باید قبول کرد که مقصر خود شاه میبود چرا که اگر ایشان در آن زمان مصاحبه های در تلویزیونی با این قشر علما به اجرا میگذاشت ، مردم آن روز دانا میشدند و اصلا انقلابی صورت نمیگرفت ، ایشان نه تنها این را را نکرد بلکه به انها اجازه در دخالت را در کاخش میداد ! ایشان در زمان آخر پادشاهیشان از ترسشان با فرح به مشهد رفتند که ظاهری سازی کند ، ایشان خودش معمن و حاجی بود ، و همین صحنه سازی ها باعث شد که قدرت را از دست بدهد ، اگر ایشان دین را از سیاستش خارج کرده بود کار به اینجا نکشیده بود ، نظر شخصی من با احترام به پادشاه فقیه این است که ایشان مقصر بودند و تا به امروز خون‌هایی که ریخته شده از نادانی ایشان در سیاستش نسبت به علما چه در کاخش و چه در زندگیش بوده !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: