آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 18 آذر ماه 1401 = 09-12 2022

فیلم؛ این جوان سی‌ ساله را غرق در خون به کلانتری بردند! و...

بنا به گزارشها، یک جوان سی‌ ساله روز شانزده آذرماه در خیابان مرزداران تهران به ضرب گلوله نیروهای حکومتی زخمی شده و در کلانتری جان باخته است.

علیرضا خوشکاربیاتی در حال رانندگی بود که نیروهای امینی با باتوم شیشه ماشین او را می شکنند. او به ناچار سرعت را زیاد می‌کند تا از مهلکه بگریزد اما با موتور او را تعقیب و به سمتش تیراندازی می‌کنند. تیر به دست علیرضا خوشکاربیاتی می‌خورد، از دستش رد شده و به ریه‌ او برخورد می‌کند. نیروهای سرکوبگر به جای اینکه او را به بیمارستان منتقل کنند، این جوان مجروح را به کلانتری می‌بردند و ساعتی بعد جسم بی‌جان او را به بیمارستان منتقل می‌کنند.

منابع نزدیک به خانواده علیرضا خوشکاربیاتی به ایران‌اینترنشنال گفته‌اند مامور شلیک کننده به او از پرسنل نیروی انتظامی بوده و لباس فرم به تن داشته است.

جسد علیرضا خوشکار بیاتی حدود ساعت ۱۱ صبح روز پنج‌شنبه ۱۷ آذر و با حضور پرشمار ماموران امنیتی و لباس شخصی در بهشت زهرای تهران به خاک سپرده شد. ماموران پیش از این به خانواده خوشکار بیاتی گفته بودند اگر در مورد شیوه مرگ او اطلاع‌رسانی کنند، اجازه تدفین جسد را نمی‌دهند.

فیلم زیر: خانواده علیرضا خوشکار بیاتی روز پنجشنبه ۱۷ آذرماه در بیمارستان رسول‌اکرم تهران ضجه و شیون و زاری می‌کنند.






www.youtube.com/watch?v=g8R7Gfi2RsA

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: