آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 17 آذر ماه 1401 = 08-12 2022

فیلم؛ مراسم چهلم مهرشاد در اراک: صدای تیراندازی از قبرستان

ماموران حکومتی از بامداد امروز قبرستان شهر اراک را بستند و خیابان منتهی به آن را با موانع بتونی مسدود کرده و اعلام کردند به‌ دلایل امنیتی قبرستان تعطیل است. وحوش خامنه‌ای همچنین با استقرار در مقابل منزل مسکونی خانواده مهرشاد شهیدی، مانع از حضور مردم در این مکان شدند.

تصاویر و ویدئوهایی که امروز از اراک منتشر شده، نشانگر حضور سنگین و پرتعداد نیروهای سرکوب با اسلحه و تجهیزات گوناگون در سطح این شهر است.

کاربری نوشت: از وحشت برگزاری چهلم مهرشاد در اراک حتی روی پشت‌بام ساختمان‌ها هم نیروهای سکوبگر را مستقر کردند. این در حالیست که خواهر و بستگان مهرشاد گفته‌اند هر طور شده امروز مراسم را برگزار خواهند کرد...

نزدیکان مهرشاد به رادیو فردا گفته‌‌اند تمام پیکر این معترض جوان بر اثر شدت ضربات کبود شده بود، آثار ضربات بر سرش کاملاً مشهود بود و چشم‌هایش از گاز اشک‌آور کاملاً خشک شده بود.

رژیم آخوندها در برابر اعتراضات ناتوان است

روزنامه فرانسوی فیگارو امروز تیتر یک صفحه اول خود را به اعتراضات ایران اختصاص داد و از ناتوانی حکومت در برابر معترضان نوشته است.

فیگارو با اشاره به زنان، دانشجویان و اقلیت‌های کرد و بلوچ در ایران تاکید کرد: هیچ یک از کانون‌های خشم مردمی تسلیم سرکوب وحشیانه و سازماندهی‌شده از سوی حکومت نمی‌شود.

فیلم زیر: صدای تیراندازی از قبرستان شنیده می‌شود




www.youtube.com/watch?v=74uZRJjcnFE

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: