آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 11 آذر ماه 1401 = 02-12 2022

فیلم؛ تظاهرات ضد حکومتی در بلوچستان با هشدار شدید امام جمعه

مولوی عبدالحمید، امام جمعه اهل سنت زاهدان امروز گفت: حرف حق را اگر اسرائیلی و آمریکایی هم بگویند باید شنیده شود.

وی با اشاره به صدور برخی از احکام محاربه گفت: برای کسانی که اعتراض کردند حکم محاربه داده‌اند که خلاف قرآن است. من برای خیلی از قاضی‌ها می‌ترسم که در روز قیامت باید جوابگو باشند.

وی افزود: قضات باید توجه کنند که کسی که حقش مرگ نباشد اما حکم اعدام بدهد روز قیامت باید جواب بدهد. در صدر اسلام این میزان اعدام وجود نداشت.

امام جمعه اهل سنت زاهدان افزود که همه ملت ایران گرفتار تبعیض است. این تبعیض بسیار گسترده است و ما از تبعیض، فشارها و فقر خسته هستیم. این مردم را نزنید. این مردم گرسنه هستند. این‌ها ملت ایران هستند. ما همه ایرانی هستیم. از زرتشتی و دراویش تا بهائی. آنها هم انسان و ایرانی‌اند و باید حق‌شان رعایت شود.

اسماعیل‌زهی در ادامه گفت: برای زندانیان حکم محاربه نزنید! معترض، با محارب و مفسد فرق می‌کند. اینها اعتراض دارند. ۴۴ سال ملت تحمل کردند؛ حالا برای مردم اعتراضی پیش آمده. شما تحملشان کنید و صدای مشکلاتشان را بشنوید چرا که جلوگیری از انتقاد، استبداد به وجود می‌آورد.

امام جمعه اهل سنت زاهدان با تاکید بر اینکه رهبران سیاسی باید مردمی باشند و حرف مردم را بشنوند، گفت: اگر حق را یک آمریکایی یا اسرائیلی هم بیان کند، باز حرف حق است و نباید آن را باطل کرد و نادیده گرفت.

امروز در برخی شهرهای بلوچستان تظاهرات ضد حکومتی برگزار شد. فیلم زیر مربوط به شهر زاهدان است: مرگ بر حکومت بچه‌کش...




www.youtube.com/watch?v=uNRgYdmV1k4

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



ایرانی اصل December 3, 2022 12:32 AM

بله حرف حق را از یک کودک وحتی دشمن هم باید قبول کرد و همچنین حرف نا حق را از خودی هم نباید قبول کرد ( از کوزه همان برون طراود که در اوست )چون یا عبدالحمید نماینده حقیقی وطرفدارحقیقی خامنه ای ورژیم است و یا درک نمیکند و میگوید رفراندوم چون در حال حاضربا دانستن و به استناد سوابق رژیم درتمام انتخابات مهندسی نموده و سر ملت شیره مالیده پس نتیجه میگیریم رفراندوم در حال حاضر اشتباه محض و اشکاراست و بی معنی و یک تله سیاسی از طرف رژیم منحوس میباشد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: