آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 18 آبان ماه 1401 = 09-11 2022

فیلم؛ چه سرنوشتی در انتظار معترضان بازداشتی است؟ پاسخ وکیل

با توجه به سابقه جمهوری اسلامی در برخورد با معترضان، برگزاری محاکم دادرسی و طرح اتهاماتی چون افساد فی‌العرض و محاربه و در نهایت صدور حکم اعدام برای «متهمان»، نگرانی‌ها در مورد سرنوشت بازداشت‌شدگان اعتراضات جاری ایران افزایش یافته است.

در همین خصوص با سعید دهقان، وکیل پایه یک دادگستری و عضو اتحادیه بین‌المللی وکلا که سابقه وکالت در بسیاری از پرونده‌های سیاسی را دارد گفتگو کردیم.




www.youtube.com/watch?v=0So69sES3SY

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



ایران فردا November 9, 2022 07:08 PM

شماها پیر و پاتال های این فرقه جنایتکار تبهکار شیعه با فریب و دروغ سال ها از ظلمی که در صحرای کربلا رفت چرند گفتید ٫ امروز شما ها جنایتکاران این فرقه کودک کش از شمر و یزید و هیتلر و اس اس های آدم کش بد ترید
شما ها جنایتکاران هفتصد هزار زن و مرد بی سلاح سوری سلاخی کردید ٫ شماها جنایتکاران شیعه با کمک سپاه ٫ این آدم کشان حرفه ای سی هزار کودک سوری قتل عام کردید ٫ حال نه تنها ملت ایران بلکه جامعه بین‌المللی هم راه بر گشت برای شماها ندارد ٫ شماها باید به آنجا بروید که صدام و قذافی رفت
لعنت بر آن خمینی انسان کش ٫ لعنت ابدی بر آن تربیت کننده آدم خواری شبیهه خامنه ای کودک کش

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: