آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 16 آبان ماه 1401 = 07-11 2022

اعتراضات ایران؛ برخی از گردشگران خارجی هم دستگیر شدند

ایسنا نوشت: رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی راهنمایان گردشگری ایران گفت: باید به کسانی که مسؤول تامین امنیت در کشور هستند گفته شود امنیت گردشگر و بازتاب بین‌الملی آن مهم است. متأسفانه شاهد بودیم برخی از گردشگران خارجی که تنها از روی کنجکاوی از حوادث اخیر کشور عکاسی کرده‌اند، دستگیر شدند.

وی گفت: این موضوع به یک مطالبه حیاتی برای گردشگری تبدیل شده است. نمایندگان مجلس کمک کنند موجی که در ماه‌های اخیر علیه ایران در دیگر کشورها ایجاد شده است، تغییر کند. نمایندگان مجلس و فعالان گردشگری در نشستی به بررسی موضوع گردشگران بازداشتی، موج بیکاری راهنمایان و تعطیلی‌ در بومگردی‌ها، بودجه تبلیغ ایران و مقابله با ایران‌هراسی، سختگیری‌هایی که ایرانی‌ها را به خرید خانه در ترکیه سوق داده و به شیعیان خارجی اجازه مالکیت خانه در ایران را نمی‌دهد، پرداختند.

اکبر غمخوار، عضو جامعه تورگردانان ایران اظهار کرد: به علت تبلیغات منفی علیه ایران دست‌کم ۷۰ درصد تورها کامل لغو شده‌اند. گردشگران خارجی به ایران نمی‌آیند، چون بسیاری از کشورها هشدار سفر به ایران داده‌اند و متقابلا شرکت‌های بیمه سفر به ایران را ضمانت نمی‌کنند.



بهرام November 8, 2022 06:20 AM

کنفرانس چند روز پیش محیط زیست که در شهر «شرم الشیخ» در مصر برگذارشد و همینطور کنفرانس سران کشورهای G-20 که در روزهای 24 و 25 آبان یعنی در هفته آینده برگذار خواهد شد در واقع چند کنفرانسی هستند برای هماهنگی بین قاره ایی سرنگونی نظام آخوندی در جهان است
هماهنگی حمله نظامی به جمهوری اسلامی در صورت سرکوب شدید اعتراضات مردم ایران یکی از واجبات دولتهای غربی و متحدانشان خواهد بود چرا که نظام آخوندی همزمان که در حال ساخت بمب اتم است و با کنار گذاشتن آژانس انرژی اتمی از نظارت بر برنامه اتمی خود با پرتاب آزمایشی موشک «قائم ۱۰۰» نشان میدهد که در حال تکمیل فرستادن این بمب به غرب است و این پیامی است که کشورهای غربی به خوبی آن را درک میکنند و به اجبار آماده حمله نظامی به زیربنای اتمی و نظامی ایران میشوند و آن هم بزودی زود

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: