آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 14 آبان ماه 1401 = 05-11 2022

فیلم؛ گزارش سی ان ان از خطر حکم اعدام برای توماج صالحی

توماج صالحی خواننده رپ اعتراضی در ایران است. ترانه‌های رپ او بیشتر مربوط به مشکلات جامعه ایران و اعتراض به سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی بوده‌است. تورج صالحی که در پی اعتراضات سراسری پس از کشته‌شدن مهسا امینی مدتی به صورت مخفیانه زندگی و فعالیت می‌کرد، در استان چهارمحال و بختیاری دستگیر شد. وضعیت او نامشخص بوده و از محل نگهداری او اطلاعاتی در دسترس نیست. خبرگزاری میزان، وابسته به قوه قضاییه، به‌نقل از دادستان اصفهان، خبر بازداشت توماج صالحی را تأیید کرد و مدعی شد که او «در ایجاد اغتشاشات و دعوت و تشویق به اغتشاش و آشوب‌های اخیر در استان اصفهان و در شهرستان شاهین‌شهر نقش کلیدی داشته است»




www.youtube.com/watch?v=v31modL-e3I

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



کهن دیارا November 6, 2022 04:02 AM

اگه تخم دارند این کار را بکنند آنموقع بختیاریها اصفهان را بر سرشان خراب میکنند درنبود او مردم باز هم به خیابان میایند این انقلاب قايم به فرد نیست و همه لیدر خودشان هستند پس چه کرج/قزوین/مشهد/ نیشابور و دهها شهر دیگر را لیدری میکند توماج لیدر آنهاست چرندیاتی که آخوندهای جنایتکار بهم میبافند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: