آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 6 آبان ماه 1401 = 28-10 2022

فیلم؛ خانواده‌های اعضای ارشد نظام در حال فرار از ایران هستند

نشریه بریتانیایی اکسپرس در گزارشی اختصاصی در مورد اعتراضات در ایران گفته است که «براساس اطلاعات دریافتی» بخشی از فرودگاه تهران برای خروج سریع اعضای خانواده‌های مقامات اختصاص یافته و «هر روز تا پنج پرواز چارتر افرادی را از ایران به خارج منتقل می‌کند.»

اکسپرس به نقل از منابعی می‌نویسد که بخش وی‌آی‌پی فرودگاه تهران به خروج این افراد اختصاص یافته و ماموران جدیدی به جای ماموران عادی در آنها به کار گمارده شده‌اند.

به نوشته این نشریه، تلفن همراه بعضی از ماموران فرودگاه هنگام کار از آنها گرفته می‌شود ظاهرا به این منظور که نتوانند از وضعیت فرودگاه عکس بگیرند.

در این گزارش آمده است که این وضعیت از حدود دو هفته پیش آغاز شده و تمامی دستورالعمل‌های امنیتی فرودگاه تغییر یافته است و گاه افرادی به سرعت و بدون اجرای تدابیر رایج امنیتی به هواپیماها انتقال می‌یابند.

اکسپرس می‌نویسد که مقامات ایرانی در صدد دریافت گذرنامه‌های کانادا، سوییس و بریتانیا خواهند بود.

به گزارش بی بی سی، این نشریه یادآور می‌شود که روز سه‌شنبه، باب استوارت، نماینده مجلس عوام، در نشست مجلس گفت که شنیده است خانواده‌‌های رهبران ایران به دنبال دریافت پاسپورت بریتانیایی هستند و ممکن است به دنبال تبدیل لندن به پناهگاهی امن در جریان تحولات جاری در ایران باشند.

او از وزارت خارجه خواست به مجلس اطمینان دهد که لندن به مکانی امن برای حامیان رژیم ایران تبدیل نمی‌شود؟ معاون وزیر خارجه به این سئوال و اظهارات چند نماینده دیگر گفت که این موضوع را بررسی خواهد کرد.

خبرگزاری فاکس‌نیوز آمریکا نیز گزارش مشابهی در مورد خروج خانواده‌های مقامات جمهوری اسلامی منتشر کرده است.

فیلم زیر: خانواده اعضای ارشد نظام در حال فرار از ایران هستند




www.youtube.com/watch?v=NvTTvGoLWpU

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



حقیقتگو October 28, 2022 07:05 PM

اگرهواپیماهای جنگنده رادارگزیزباشد امری تحقق یافته ومسلم است وآیا هواپیماهای مسافربری چارتروارانه درخدمت فراری دادن اقشارحکومت ضحاک آخوندی هم رادارگریزهستند که ماهواره های مدرن نمی توانند وقادرنیستند که مسیرانها ومبدا ومقصد شان را ردیتبی ومشخص کنند؟ اگراقشارحکومت ضحاک آخوندی که تاکنون که چه با همچون هواپیماچارترشده وچه توسط هواپیماهای ترکیه وقطری که روبط بسیارحسنه با حکومت ضحاک آخوندی داشته ودارند توانستند به کشورهای خارجی متواری شوند بدون داشتن ویزای ان کشورها وبدون داشتن محل سکونت شان درکشورهای خارجی وباپیکرهای نامرئی درفرودگاه های خارجی متواری شده اند ویا اقشاری مماشات گران خارجی ولابی های ن درارگان های حکومتی کشورهای اروپائی وکانادا وحتی امریکا برایشان چه درجهت دریافت وِیزا وچه درجهت فرستادن هواپیماهای چارترشده به کمک شان امده اند؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: