آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 28 مهر ماه 1401 = 20-10 2022

فیلم؛ دختر اوکراینی پاسخ جنایات خامنه ای و پاسدارانش را داد...

فیلم زیر: دختر اوکراینی که هموطنانش هر روز با اسلحه‌های رژیم تروریستی خامنه‌ای کشته می‌شوند برای همدردی با ایرانیان آهنگ برای .. شروین را بازخوانی کرده‌ است

آمریکا امروز اعلام کرد که نیروهای سپاه پاسداران برای کمک به روسیه در کریمه حضور دارند. بر اساس بیانیه کاخ سفید، نیروهای سپاهی برای کمک کردن به روسیه در استفاده از پهپاد‌های «انتحاری» علیه اوکراین، به این منطقه اعزام شده‌اند.

سخنگوی شورای امنیت کاخ سفید همچنین افزود که نیروهای سپاه پاسداران حاضر در کریمه، عمدتا در فعالیت‌های آموزشی مشغولند و پشتیبانی‌های فنی ارائه می‌دهند و روس‌ها نیز کار هدایت پهپادها را برعهده دارند و به این ترتیب آسیب قابل توجهی به زیرساخت‌های اوکراین وارد کرده‌اند.

جان کربی گفت: «تهران اکنون بطور مستقیم در این جنگ مشارکت دارد و از طریق تهیه سلاح، بر غیرنظامیان و زیرساختهای غیرنظامی اوکراین تاثیر می‌گذارد. ایالات متحده از همه ابزارها برای اعمال فشار، بازدارندگی و مقابله با اقدامات حکومت ایران در تامین مهمات علیه مردم اوکراین استفاده خواهد کرد.




www.youtube.com/watch?v=TMyPExb_FAA

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



امیرارشادی October 21, 2022 01:09 AM

سید مفعول درمانده چنین خواب دیده بود
شیخ علی تهرانی آمد بخوابم چند شب پیش
گفتا این چنین با من جعلق جمع کن این بساط فتنه وآشوب
اسلام وشیعه و هرچه امام و پیش نماز وحج و حاجی بود
گند زدی بر امامان از امام اولی تا امام عسکری



گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: