آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 20 مهر ماه 1401 = 12-10 2022

ایران؛ بازداشت یک مدیر مدرسه کرج...ادامه اعتراضات و فراخوان

اعتراضات در سه‌شنبه‌شب ۱۹ مهر از جمله در تهران، سنندج و قم ادامه داشت. "جوانان محلات تهران" برای همبستگی با زاهدان و کردستان فراخوان داده‌ و از مردم خواسته‌اند روز چهارشنبه میادین و خیابان‌های شهرهای ایران را تسخیر کنند.

در بیانیه‌ای این گروه خطاب به مردم آمده است "از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه تا سپیده‌دم روز پنج‌شنبه در خیابان‌ها حضور داشته و راه سقوط جمهوری اسلامی را مهیا سازند."

همزمان کانال خبری شورای هماهنگی تشکل‌های فرهنگیان از بازداشت یک مدیر مدرسه در کرج به‌دلیل امتناع از تحویل فیلم‌های دوربین مدرسه به مأموران امنیتی خبر داد.

این کانال خبری نوشت: «خانم عقاب‌نشین، مدیر هنرستان دخترانه "آیت‌الله خامنه‌ای" شهر کرج، بعد از اعتراض دانش‌آموزان به وضعیت موجود، به‌دلیل امتناع از تحویل فیلم‌های دوربین مداربسته به مأموران و پاک نمودن آن، روز سه‌شنبه ۱۹ مهرماه ۱۴۰۱، جلوی چشم دانش‌آموزان بازداشت شد و در حال حاضر از سرنوشت او خبری نیست.»

شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان‌، ضمن ستایش این اقدام، همچنین خطاب به مدیرانی که «این روزها بازوی اجرایی نیروهای امنیتی شده‌اند» هشدار داد که «در دنیای امروز این مسئله نه تنها مکتوم نمی‌ماند بلکه بسیار سریع‌تر از آن‌چه فکرش را بکنید اسم و تصویر شما در سطح کشور و در انظار جهانی برملا می‌شود».



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: