آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 16 مهر ماه 1401 = 08-10 2022

فیلم؛ سنندج: جنگ و گریز با ماموران/شلیک گلوله به سر راننده‌

فیلم زیر: در سنندج بسیاری از معترضان به خیابان آمده‌اند و علیه حکومت ایران شعار می‌دهند. ‌بر اساس گزارش‌های نیروهای امنیتی به سمت معترضان شلی کرده‌اند.

گزارش‌ها از سنندج حاکیست که «در پی کشته شدن یک راننده در تیراندازی نیروهای امنیتی»، معترضان بیشتری به خیابان‌ها ریخته‌اند و در چند نقطه شهر لاستیک آتش زده‌اند.

در ویدیوهایی که از سنندج منتشر شده، مردم در اطراف ماشینی گردهم آمده اند که ظاهرا راننده آن پس از آنکه در اعتراض‌ها، بوق خودرویش را به صدا در آورده بود، هدف شلیک نیروهای انتظامی قرار گرفت.

سر راننده روی فرمان خم شده و ظاهرا مادرش از بیرون خودرو فریاد می‌زند «پسرم، پسرم». یکی از معترضان هم فریاد می‌زند «بی‌شرف، بی‌شرف».

جوانان معترض در سنندج با بستن خیابان‌ها و دادن شعار مرگ بر خامنه‌ای تظاهرات خود را آغاز کردند. ماموران یگان ویژه به منظور سرکوب جوانان وارد شده؛ اما جوانان با آتش زدن لاستیک در خیابان مانع نزدیک شدن آنها می‌شوند.

ماموران یگان ویژه نیز در هراس از گوشمالی توسط مردم، جرات نزدیک شدن به آنها را ندارند. در سطح شهر سنندج صدای شلیک گلوله به گوش می‌رسد. جوانان سنندج نیز با جنگ و گریز و پرتاب سنگ پاسخ آنها را می‌دهند.




www.youtube.com/watch?v=MhTyzQHojw

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: