آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 3 مهر ماه 1401 = 25-09 2022

داغی که ورزشکار مردمی بر دل خامنه ای جنایتکار گذاشت

خبرگزاری فارس: علی کریمی را از طریق پلیس اینترپل تحت تعقیب قرار دهید

باند خامنه ای: اموال علی کریمی را توقیف کنید!

خبرگزاری فارس متعلق به سپاه پاسداران در مطلبی به نقل از یك وكیل دادگستری خواستار تعقیب قضایی علی كریمی شد.

به نوشته این خبرگزاری حمیدرضا محمدی وکیل دادگستری در خصوص نقش افرادی همچون علی کریمی در اتفاقات اخیر کشور بیان کرد: پرونده این فرد اکنون تشکیل شده است و باید به اتهام این افراد رسیدگی شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا اتهام این افراد صرفا تخریب اموال عمومی است و یا اتهامات دیگری را در بر می‌گیرد، بیان کرد: با توجه به اینکه این افراد سلاح در دست گرفتند و با حکومت اسلامی جنگیدند اکنون اتهام محاربه مطرح و مجازات آن اعدام است. اتهام فساد فی‌الارض نیز برای افرادی که تشویق و ترغیب به این امر کردند مطرح است.

این وکیل، با تاکید بر اینکه جبران خسارات صرفاً مالی نیست، خاطرنشان کرد: تاکنون در کشور شاهد سربریدن کسی نبودیم اما اکنون در مازندران سر یک فرد بریده شده است چگونه می‌توان این موضوع را جبران کرد؟ آقای کریمی چه پاسخی به خانواده این فرد خواهد داد؟


اموال علی کریمی را توقیف کنید!

یك نماینده اصولگرای پیشین مجلس در مصاحبه با برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه خبر با اشاره به مواضع علی کریمی در حمایت و جهت دهی به " اعتراضات" اخیر در کشور، خواستار توقیف امول او شد.

حمید رسایی با اشاره به اقدام دولت ترکیه در توقیف اموال "هاکان شوکور" فوتبالیست معروف ترکیه ای به اتهام دست داشتن در کودتای نافرجام سال 2015، خواستار اقدامی مشابه و توقیف اموال علی کریمی در کشور شد.

وی همچنین با اشاره به مواضع مهران مدیری خواستار قطع همکاری صداوسیما با "سلبریتی" هایی شد که در جریان وقایع اخیر کشور، از "آشوب طلبان" اعلام حمایت کرده اند. او گفت اگر دو ماه دیگر امثال کسانی که از اغتشاشات اخیر کشور اعلام حمایت کرده اند دوباره پایشان به صداو سیما باز شود، حامیان نظام که همیشه برای حمایت از نظام در صحنه بوده اند، دلسر خواهند شد.

شما نماینده کدام مردم هستید؟

سرمربی و رییس سابق فدراسیون کشتی در پستی از نمایندگان مجلس به شدت انتقاد و از علی کریمی حمایت کرد.

رسول خادم در پستی نوشت: شما نماینده کدام مردم هستید؟ اصلن کجایی هستید؟ اهل کدام کوی و سرزمینید؟ اهل کدام رسم و مرامید؟اگر شما نماینده واقعی مردم بودید و مطالبات اقشار مختلف مردم را دنبال میکردید، مردم در خیابان اعتراض نمیکردند و خون نمیدادند!

اگر مردم به شما بعنوان نماینده واقعی خودشان اعتماد داشتند، دادشان را پیش شما آورده بودند ، نه اینکه جانشان را کف خیابان ببرند!

در برابر خدا شرم نمیکنید که بر جایی بعنوان نماینده مردم تکیه زده اید که هیچ خاصیت و توانی در انجام مسئولیت خود ندارید؟!!!

بعد میگویند چرا مردم علی کریمی را دنبال میکنند! مردمی که معترضند و جایی و کسی را برای بیان اعتراضشان ندارند ، کسی را که جایگاهی مقبول و قابل اعتماد برایشان داشته باشد و حرفشان را بشنود دنبال میکنند. ولو قهرمانی ملی و پیشکسوتی در ورزش باشد که هیچ منفعت شخصی هم در دنیای سیاست و در خصوص این اعتراضات ندارد …

چرا نمیخواهید بفهمید که مدتهاست میلیونها نفر از مردم این سرزمین را “غیرخودی” کرده اید و گوشهایتان را از هر جهت برای شنیدنِ مطالباتشان بسته اید؟!!!
به چه کسی باید گفت؟!!!




بهرام September 26, 2022 12:59 AM

اکثر شرکتها مانند ایران خودرو و سایپا و بسیاری از دیگر شرکتها متعلق به دولت هستند و در صورت مصادره اموال و یا دستگیری علی کریمی احتمالا مردم ایران همه این شرکتها را به آتش میکشند و فقط به این ها بسنده نکرده بلکه فکر میکنم که مردم صدا و سیما و وزارت خانه ها حوزه های علمیه و مساجد و اماکن بازار تهران متعلق به حزب موتلفه را هم به آتش میکشند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: