آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 24 شهریور ماه 1401 = 15-09 2022

فیلم؛ بعد از قرعه با اسرائیل اعلام شد: یزدانی مصدوم است!

در شبکه ورزش صداوسیما بعد از مشخص شدن قرعه کشی مسابقات جهانی کشتی ادعا کردند که کشتی گیر ایرانی محمد یزدانی از ناحیه زانو مصدوم است و با مصدومیت راهی مسابقات شده اما جایگزینی برای او به مسابقات اعزام نشده و احتمال اینکه نتواند مسابقه بدهد وجود دارد! (فیلم زیر)

قرعه‌کشی مسابقات جهانی کشتی آزاد در صربستان روز چهارشنبه انجام گرفت و مشخص شد که محمد یزدانی در دور اول این مسابقات باید با جاش فاین‌سیلور از اسرائیل کشتی بگیرد.

جمهوری اسلامی کشور اسرائیل را به رسمیت نمی‌شناسد. طبق سیاست ولی فقیه، ورزشکاران ایرانی اجازه رویارویی برای ورزشکاران اسرائیلی در رقابت‌های بین‌المللی را ندارند، امری که هزینه‌های بسیاری را به کاروان‌های ورزشی ایران تحمیل کرده است. تعلیق جودوی ایران یکی از آخرین این موارد است.





www.youtube.com/watch?v=0JMi_ERun40

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



نسل بیدار September 15, 2022 02:31 PM

عجب مملکت بدبختی شده ایران * یک حکومت واپسگرای مسخره، مردم ایران را مسخره جهان کرده * که چه؟ اسلام داریم * خاک بر سر تان با آن اسلام عقب افتاده تان * نه خودتان شرف دارید نه اسلام تان * من از اسرائیل نیستم یهودی هم نیستم اما اینها واقعا گند‌اش را در آورده‌ا‌ند با این مسخره بازی *

مردم ایران هم با این تحمل‌شان دیگر واقعا شور ‌اش را در آورده‌ا‌ند با این جمهوری اسلامی‌شان * مردم فکر می کنند فقط آنهایی که در ایران زندگی می کنند حق دارند در مورد ایران نظر بدهند * نه اینطور نیست چرا که ایران به همه ایرانیان متعلق است * ما که خارج هستیم حق داریم به آنهایی که در داخل هستند بگوییم که شما‌ها حق ندارید آبروی ایران را اینگونه به لجن بکشید * جمع کنید این بساط مسخره چهل و سه ساله اسلام بازی را از ایران *

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: