آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 23 مرداد ماه 1401 = 14-08 2022

حمله مسلحانه به اتوبوس در اورشلیم؛ هشت مجروح+فیلم

این حمله مسلحانه بامداد یکشنبه ۱۴ اوت و در نزدیکی دیوار غربی، مقدس‌ترین مکانی که یهودیان در آنجا دعا می‌کنند، رخ داد. در این حمله، مرد مسلح به اتوبوسی در نزدیکی اورشلیم تیراندازی و هشت اسرائیلی را زخمی کرد. (فیلم زیر)

خبرگزاری آسوشتیدپرس گزارش داده است که افراد زخمی به بیمارستان منتقل شده‌اند که در این میان حال دو نفر از حمله یک زن باردار و یک مرد که گلوله به ناحیه سر و گردن او اصابت کرده، وخیم گزارش شده است.

این تیراندازی زمانی رخ داد که اتوبوس در پارکینگی نزدیک دیوار غربی، مقدس‌ترین مکان مقدسی که یهودیان در آنجا دعا می‌کنند، متوقف بود.

نیروهای امنیتی اسرائیل برای تعقیب و دستگیری مهاجم مظنون، به محله فلسطینی سیلوان رفتند و در نهایت طبق اعلام پلیس اسرائيل فرد مهاجم خود را تسلیم کرده است، هرچند هنوز جزئیاتی از هویت او منتشر نشده است.

این حمله یک هفته پس از شعله‌ور شدن آتش درگیری‌ها بین اسرائيل گروه جهاد اسلامی در غزه رخ می‌دهد. گروه حماس که غزه را کنترل می‌کند در این درگیری وارد نشد و در نهایت تنش‌ها با میانجیگری مصر پایان یافت.




www.youtube.com/watch?v=T-WSHGvnawY

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: