آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 23 مرداد ماه 1401 = 14-08 2022

وجود محبت پیامبر اسلام در دل مسلمانان با اعمال تروریستی

کیهان خامنه ای امروز نوشت: پس از سلمان رشدی، ترامپ و پمپئو در نوبت بعدی هستند

این روزنامه که زیر نظر رهبر جمهوری اسلامی اداره می‌شود، در گزارشی با موضوع حمله به سلمان رشدی، آن را زنگ خطری برای عاملان کشتن قاسم سلیمانی خواند و برخی مقامات سابق آمریکيی را به ‌انتقام نزدیک تهدید کرد.

کیهان هامنه ای در این گزارش با تیتر «سلمان رشدی گرفتار انتقام الهی، ترامپ و پمپئو در نوبت بعدی» با ادعای این‌که این حمله نشانه ضعف سیستم‌های اطلاعاتی آمریکاست، افزود که تدابیر شدید امنیتی هم نمی‌تواند از سوء‌قصد به جان افراد جلوگیری کند.

به‌نوشتۀ این روزنامه، مقامات جمهوری اسلامی بارها هشدار داده‌اند که عاملان اصلی ترور قاسم سلیمانی تاوان کار خود را خواهند داد و بعد از حمله به سلمان رشدی، ترامپ و پمپئو بیشتر احساس خطر خواهند کرد.

روزنامه ایران، روزنامه رسمی دولت جمهوری اسلامی نیز در شماره امروز خود در مطلبی با عنوان «سرنوشت قطعی اهانت سازمان یافته به مقدسات» از حمله به سلمان رشدی دفاع کرده و نوشت: «پس از گذشت ۳۳ سال از صدور فرمان حضرت امام خمینی مبنی بر ارتداد سلمان رشدی، یک غیرایرانی در قلب امریکا، حکم دفاع از مقدسات اسلامی و بزرگترین امر مقدس آن، یعنی "حدود" خدا را اجرا می‌کند.»

این روزنامه، حمله با چاقو هادی مطر به سلمان رشدی را دارای یک پیام بزرگ خواند که آن وجود محبت پیامبر اسلام در دل مسلمانان بوده که با مرور زمان تضعیف نشده و رنگ نباخته است.





ایران فرد August 14, 2022 01:20 PM

این فرقه ادم کش ٫ تخصصش در انسان کشی است ٫ از خدمت به مردم ٫ سازندگی ٫ آبادانی ٫ بهداشت خبری نیست
ایران در آستانه کره جنوبی شدن تحویل گرفتند ٫بعد از ۴۳ خرابه ای به جا گذاشتنند ٫ این بازجوی جنایتکار روزی نامه نویس ٫ چشم خود را بر روی گرسنه ها ٫ معتادان ٫ زن های گرسنه خود فروش ٫ هزاران انسان های و کودکان کارتون خواب از صدقه سر اخوندهای جنایتکار بسته ٫ ولی برای یک چاقو کش جانی به به چه چه میکند و دلیلی برای این کار آمد فرقه تبهکار نمیاورد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: