آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 21 مرداد ماه 1401 = 12-08 2022

آخوند: واقعاً دارم از این اوضاع (فروپاشی نظام) رنج می‌برم

سایت اعتماد آنلاین به‌ نقل از محمد اشرفی اصفهانی، رئیس سابق هیأت بدوی تخلفات نهاد ریاست جمهوری نوشت: فضای مجازی پر است از صحنه‌هایی که مأمور نیروی انتظامی دختر خانمی که حجابش را رعایت نکرده با زور به داخل ماشین می‌برد. وقتی ما جوانان را مجبور کنیم، نتیجه عکس گرفته می‌شود.

وی به شکست نظام در موضوع حجاب اجباری اذعان کرد و گفت: دروغگویی و اختلاس از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر است؛ نه این‌که بند کنیم به خانمی که مثلا چهار تار موی او از مقنعه در آمده است. کجای اسلام این جبر را گفته است؟! نتیجه این جبر، عکس قضیه است.

او افزود: الآن دارم صحنه‌هایی را می‌بینم که یک عده جری می‌شوند و عده‌ ای اگر معتقد به حجاب باشند و طور دیگری خودشان را نشان می‌دهند و لجاجت به خرج می‌دهند و می‌خواهند با این ماجرا به نظام ضربه بزنند. افرادی که می‌خواهند آمر به معروف باشند خودشان باید آدم صالحی باشند. همه اینها اثرات نامطلوب می‌گذارد و منجر می‌شود که خانواده این فرد جوان هم به‌طور کلی از دین فاصله بگیرند.

اشرفی اصفهانی در ادامه به مقاومت مردم در برابر وحوش خامنه ای اشاره کرد و گفت: ما الآن داریم می‌بینیم صحنه‌هایی که گاهی اتفاق می‌افتد و متأسفانه داستان عکس اتفاق می‌افتد. یعنی مردم نظاره‌گر طرفدار خانمی می‌شوند که حجاب او زیر سؤال رفته است.

وی به نمونه‌ ای از خود اشاره کرد و گفت: خود من در این صحنه‌ها محکوم شدم و مردم من را محکوم کردند و نه تنها از من دفاع نکردند بلکه از آن خانم بد حجاب دفاع کردند. نباید این طور باشد، این اشتباه در کار ما است. چرا این طور عمل کرده‌ایم که نه تنها موفقیتی نصیب ما نشد بلکه ما آنجا زیر سؤال رفتیم و مورد نفرت و بازجویی قرار گرفتیم که به تو چه ربطی دارد؟!

اشرفی اصفهانی در پایان گفت: من در تمام مسائل انقلاب اسلامی حضور داشته‌ام و امروز واقعاً دارم از این اوضاع و احوال رنج می‌برم.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: