آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 19 مرداد ماه 1401 = 10-08 2022

گزارشی از آخرین وضعیت مصطفی تاجزداه در زندان اوین

خبرگزاری هرانا – مصطفی تاجزاده، فعال و زندانی سیاسی سابق، کماکان در بازداشت بسر میبرد. او در تماسی با خانواده خود عنوان کرده که جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات وی روز شنبه ۲۲ مردادماه برگزار خواهد شد. آقای تاجزاده در تاریخ ۱۷ تیرماه توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به بازداشتگاه اطلاعات سپاه، موسوم به بند دو-الف زندان اوین منتقل شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از امتداد، مصطفی تاجزاده، فعال و زندانی سیاسی سابق، کماکان در بازداشت به سر میبرد.

براساس این گزارش، آقای تاجزاده پس از دو هفته، در تماسی با خانواده عنوان کرده که جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات وی روز شنبه ۲۲ مردادماه برگزار خواهد شد.

افزون براین، مصطفی تاجزاده در این تماس تلفنی تاکید کرد، «به دلیل قبول نداشتن این اشخاص و ساز و کارها، در دادگاهشان شرکت نمی‌کنم، هرحکمی هم بدهند برایم اهمیتی ندارد.»

در این گزارش به نقل از همسر آقای تاجزاده آمده است: «همسرم ۱۸ روز، روزه معترضانه گرفته و در انفرادی دوالف اوین به سر می برد.»

به گفته وی، همسرم در زندان از بالارفتن فشار خون خود خبر داده که این بیماری به دلیل حبس دوران انفرادی و قرنطینه او در سالهای ۸۸ تا ۹۵ است.

لازم به ذکر است مصطفی تاجزداه از داشتن وکیل انتخابی محروم مانده است.

مصطفی تاجزاده، فعال و زندانی سیاسی سابق، روز جمعه ۱۷ تیر ۱۴۰۱ توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به بازداشتگاه اطلاعات سپاه، موسوم به بند دو-الف زندان اوین منتقل شد.

پیشتر مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه اتهامات مطروحه علیه مصطفی تاجزاده “اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور و فعالیت تبلیغی علیه نظام”، عنوان کرده است. او همچنین افزود: “در تاریخ ۱۷ تیر ماه ۱۴۰۱ قرار تعقیب از نوع بازداشت موقت برای ایشان صادر شده است.”

او پیش از این نیز از بابت فعالیت های خود سابقه برخوردهای قضایی و تحمل حبس را داشته است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: