آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 5 مرداد ماه 1401 = 27-07 2022

سیل سیستان و بلوچستان؛ فیلم ورود سیل به تالار عروسی

سامانه بارشی «مونسون» به جنوب کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان رسیده است. بارش‌های سیل‌آسا طی دو روز اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان باعث مسدود شدن راه‌ها، قطع برق و بروز خسارت به منازل مسکونی شده است. پدیده «مونسون» در تابستان بر روی اقیانوس هند تشکیل می‌شود و بارش‌های شدید و سیل‌آسا به دنبال دارد.

در حالی که استانداری کرمان از انسداد راه‌های ارتباطی ۷۱ روستا بر اثر وقوع سیل خبر داده، مقام‌های استان سیستان و بلوچستان نیز در پی سیل در این استان، از کشته شدن سه نفر و آسیب به ۵۱ واحد مسکونی خبر دادند.

خبرگزاری ابرنا همچنین از شکسته شدن بند خاکی احداث شده در مسیر رودخانه کاجو محدوده بخش پلان چابهار خبر داده است.

همزمان، مدیرکل مدیریت بحران این استان نیز از کشته شدن دو نفر بر اثر برق‌گرفتگی ناشی از بارندگی شدید و اتصال شبکه برق در شهرستان زاهدان خبر داد و گفت که این اتصالات برق ناشی از بارندگی بوده است.

فیلم زیر: انتشار تصاویری هولناک از ورود سیل به یک تالار عروسی در شهر جیرفت در استان کرمان در شبکه‌های اجتماعی بازتاب گسترده‌ای داشته است.

وقوع سیل فاجعه‌بار شیراز در فروردین ۱۳۹۹، زنگ‌ خطر و هشدار را به صدا درآورد و نشان داد که زیرساخت‌های کشور در ابعاد نجومی دچار تخریب شده است.




www.youtube.com/watch?v=RB_PihJYS-A

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: