آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 1 مرداد ماه 1401 = 23-07 2022

طالبان: برای استقرار نظام اسلامی، گشت ارشاد ایجاد می‌شود

سرپرست وزارت امر به معروف و نهی از منکر طالبان گفت: اگر در منطقه‌ای امر به معروف نباشد، غضب خداوند بر آن مردم نازل می‌شود. ما دست به‌دست هم داده‌ایم تا نظام اسلامی را در این‌جا مستقر کنیم.

محمدخالد حنفی سرپرست وزارت امر به معروف و نهی از منکر طالبان گفت برای استقرار نظام اسلامی، فرمان‌های دیگری صادر خواهد کرد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری «جمهور» افغانستان، «محمدخالد حنفی» سرپرست وزارت امر به معروف و نهی از منکر طالبان در سفر به ولایت پکتیا گفت ماموران این وزارت‌خانه در پی تطبیق جدی فرمان‌های قبلی هستند.

وی خاطر نشان کرد این وزارت خانه نقش مهمی در بقای نظام اسلامی دارد و با وجود فشار‌های بین‌المللی، از تصمیمات خود عقب نشینی نمی‌کند.

وی همچنین افزود: «اگر در منطقه‌ای امر به معروف نباشد، غضب خداوند بر آن مردم نازل می‌شود. ما دست به‌دست هم داده‌ایم تا نظام اسلامی را در این‌جا مستقر کنیم و به همین دلیل همه تصمیم‌ها و سایر احکام را اجرا خواهیم کرد و فرمان‌های دیگری هم در راه است.»

حنفی از مردم پکتیا نیز خواست با حکومت همکاری کنند.

این در حالی است که دفتر نمایندگی سازمان ملل متحد در افغانستان (یونما) اخیرا از فعالیت وزارت امر به معروف طالبان ابراز نگرانی کرده است.

دفتر نمایندگی سازمان ملل متحد در افغانستان اعلام کرد دستورات این وزارت، حقوق بشر و آزادی‌های شهروندان افغانستان به ویژه زنان و دختران را محدود می‌کند.




شاهین July 23, 2022 10:34 AM

بی شرف ها مسئله خود کثافتتان است ، نه زنان شریف افغانستان ، شما ها با ید یک گشت ارشاد برا خودتان بگذارید که همیشه مثل حیوان بودید و کنترل هم در شلوارهایتان ندارید ، ، به جای اینکه به موی زن‌ها بند کنید بروید و گشت ا رشاد برای تفکر گندیده حیوانیتان بگذارید ، گشتی بگذارید که معامله مردان را کنترل کنند ، نه زنان بی آزار افغانستان را به خاطر موهای زیبایشان ، ، شما را چه به مملکت داری ؟، کسی که نمیتواند کنترل داخل شلوارش را داشته باشد ، چطور می‌تواند کنترل کشوری را داشته باشد ، بدبخت‌ها بروید کمی به تفکرتان اضافه کنید ، نه به آلات طومونتان !عجب نسل بیشعور و کثیفی هستید ! مردم افغانستان باید این نسل میمونهای شهرتی را از این خاک بیرون بیندازند ! هر چه دیر شود به ضرر ملت افغانستان است ، خاک بر سر امریکا که این بدبختی را در افغانستان گذاشت !

گزارش یا اعتراض به این نظر


نسل بیدار July 23, 2022 11:29 AM

خودمونیم غریبه بین ما نیست * میگم این خاور‌میانه چه کثافت خانه‌ای شده * یک مشت عقب افتاده دیوانه همنیطور در هم لول میخورند و به جهان گند میزنند * دست من بود یک بمب اتم نثار این کثافت‌های نکبت می کردم و بشریت را از دست این انگل‌های کثیف نجات می دادم * خیلی شانس آورده‌ا‌ند که دست من نیست * دست من بود یک دقیقه هم معطل نمی کردم و دکمه را فشار می دادم و با چادر و گشت ارشاد‌شان می فرستادم ‌شان به جهنم * همه این کثافت‌ها را باید با آن اسلام‌شان اعدام کرد و بشریت را از دست اینها نجات داد *

گزارش یا اعتراض به این نظر


kiani July 23, 2022 07:49 PM

بالاخره سنی ها، در یک مورد، از شیعه ها آموختند! گشت ارشاد! تقلید طالبان سنی افغانستان از طالبان شیعۀ ایران! به این میگن صدور انقلاب

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: