آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 16 تیر ماه 1401 = 07-07 2022

فیلم؛ مدل برزیلی ارتش اوکراین (تک‌ تیرانداز) کشته شد

تالیتا دوواله، مدل و جنگجوی برزیلی که پس از حمله روسیه به اوکراین، برای کمک و در جایگاه تک‌تیرانداز به ارتش اوکراین پیوسته بود، بر اثر حمله هوایی روسیه در خارکف کشته شد.

این مدل ۳۹ ساله و سرباز داوطلب اهل سائوپائولوی برزیل، سابقه جنگیدن همراه با پیشمرگه‌های کرد در عراق علیه داعش را نیز داشت و در منطقه کردستان عراق آموزش دیده بود.

برادر تالیتا، از خواهرش به عنوان قهرمانی که زندگی‌اش را وقف کمک به دیگران می‌کرد ستایش کرده است. (فیلم زیر)

در همین حال رئیس‌جمهور اوکراین از دریافت تسلیحات قدرتمند ارسالی از غرب خبر داد و گفت: این تسلیحات بطور قابل ملاحظه ای از قدرت تهاجمی قوای روسیه می کاهد.

زلنسکی در پی دریافت این تسلیحات گفت که آنها توپخانه هایی دقیق و قدرتمندی هستند.

سی ان ان در گزارش خود این تسلیحات را آمریکایی معرفی کرد اما به جزئیات بیشتر این سلاح های دریافتی از سوی کی یف اشاره ای نکرد.

در همین حال دادستان کل اوکراین اعلام کرد که در حال بررسی بیش از ۲۱۰۰۰ مورد ارتکاب جنایت جنگی و جرایم مرتکب با اقدام تجاوزکارانه است که نظامیان روسیه از زمان آغاز تهاجم به این کشور مرتکب شده‌اند.

خانم وندیکتوا در گفتگو با سرویس جهانی بی‌بی‌سی گفت که نظامیان روسی که غیرنظامیان را کشته، شکنجه کرده یا مورد تجاوز جنسی قرار داده‌اند باید درک کنند که زمانی فرا خواهد رسید که باید د ردادگاه حاضر شوند و پاسخگوی جرایم خود باشند.




www.youtube.com/watch?v=HF7wEx5QMsM

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: