آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 30 اردیبهشت ماه 1401 = 20-05 2022

تودهنی تماشاگران یه صداوسیما؛ فیلم تشویق ایسلندی وریا

فیلم زیر: تشویق ایسلندی وریا غفوری بعد از پایان بازی شب گذشته

وقاحت در چه حد که عکس کاپیتان مرا محو می‌کنید

فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران، در اعتراض به حذف تصویر وریا غفوری، از پاسخ به برنامه "فوتبال برتر" صداوسیما خودداری کرد.

وریا غفوری پس از قطعی شدن قهرمانی استقلال در اولین مصاحبه در جمع خبرنگاران به موج گرانی و اشاره و با مردم معترض ابراز همدردی کرد.

به گزارش بی بی سی، آقای مجیدی در نشست مطبوعاتی پس از بازی استقلال با آلومینیوم اراک، پس از پرسش خبرنگار این برنامه گفت برای شرکت در برنامه آنها تحت فشار بوده، اما حاضر به پاسخگویی به سوالات آنها نیست.

او گفت: "وقاحت در چه حد که عکس کاپیتان من را محو می‌کنید؟ من هیچ وقت جواب شما را نمی‌دهم."

تیم فوتبال استقلال تهران به قهرمانی لیگ برتر رسیده است و برنامه فوتبال برتر در پرداختن به استقلال تصویری از بازیکنان آن را نشان داد که وریا غفوری، کاپیتان تیم، در آن حضور نداشت.

فرهاد مجیدی در پاسخ به خبرنگار فوتبال برتر گفت: "دوست نداشتم حرف بزنم وگرنه خیلی حرف برای گفتن است و بگویم چه نهادهایی به ما فشار آوردند که در برنامه شما صحبت کنم اما قبول نکردم."

آقای مجیدی با اشاره به احترام خود برای ناصر حجازی، گفت: "من فرزند حجازی هستم و کسی نمی‌تواند به من بگوید کجا بروم."

ناصر حجازی، از دروازه‌بانان پرافتخار تیم ملی فوتبال ایران و همچنین مربی تیم استقلال بود و گاه انتقادهایی را مطرح می‌کرد.

وریا را ممنوع‌التصویر کردید، ولی مردم را ببینید

وریا غفوری را ممنوع‌التصویر کردند ولی حمایت مردم از او از شبکه های اجتماعی به روی سکوهای ورزشگاه های ایران رسید. ظاهرا هرکه مغضوب صداوسیما و عواملش شد محبوب مردم می‌شود...!

علی دایی و مسعود شجاعی، کاپیتان‌های پیشین تیم ملی فوتبال ایران در حمایت از کاپیتان استقلال که گزارش‌هایی از ممنوعیت انتشار تصویرش در صداوسیما منتشرشده، با انتشار عکس‌هایی از وریا غفوری از مواضع مردمی او حمایت کردند.

غفوری درباره اعتراضات مردم به گرانی‌ها و وضعیت نابسامان اقتصادی گفت: «چطور مسئولین این موقعیت‌ها را می‌بینند و شرمنده نمی‌شوند».




www.youtube.com/watch?v=2Zg3aqE9zfk

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



ایران ستیزی اسلامی !!! May 21, 2022 05:10 AM

رژیم سفاک اسلامی:
• هرگاه ورزش در پیشبرد منافع، حیات، موجودیت و سیاست های بلند پروازی های رژیم همراه و آنها را «تضمین» کند ، «ورزش را سیاسی» می کند

• و هرگاه ورزش منافع، حیات، موجودیت و سیاست های آن را تضعیف و تهدید کند و در «خطر» بیندازد، «ورزش را از سیاست جدا» می داند
جریان وریا غفوری از نوع دوم است یعنی موجودیت رژیم در خطر است و «ورزش نباید سیاسی شود»
ولی ورزشکاران ایرانی در مقابل اسرائیل از نوع اول هستند و «بایستی ورزش سیاسی شود»
این چرخهٔ سیاستی است که ۴۳ سال است در حال چرخیدن است

پشت به دشمن!
رو به میهن!

گزارش یا اعتراض به این نظر


استبداد اسلامی !!! May 21, 2022 09:21 AM

در اساس، اصول و دکترین نظام اشغالگر و تمامیت خواه اسلامی،
هر گونه «حمایت مستقیم از ملت ایران» گناه نا بخشودنی و«خطر علیه موجودیت» نظام فاسد اسلامی قلمداد شده و بایستی با آن «مستقیمأ و سریعأ مقابله» کرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: