آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 11 اردیبهشت ماه 1401 = 01-05 2022

فیلم؛ اوکراین: مرگ مشکوک شش تاجر مشهور روسی

رسانه های غربی از مرگ مشکوک شش تاجر و مدیر سرشناس روسی در طول سه ماه گذشته خبر داده و گفته اند درباره پنج نفرشان پرونده قتل باز شده است. (فیلم زیر)

بر اساس این گزارش، چهار مدیر ارشد شرکت گاز پروم شامل لئونید شولمان، مدیر بخش حمل و نقل این شرکت، الکساندر تیولاکوف، مقام ارشد اجرایی این شرکت، ولادیسلاو آوایف، نائب‌رئیس گازپروم بانک و سرگئی پروتوسنیا، مدیر ارشد شرکت نفتی وابسته به گازپروم، میخائیل واتفورد، میلیاردر روسی متولد اوکراین و واسیلی ملینکوف، تاجر روس در حوزه دارو، شش مدیر و تاجر مشهور روسی هستند که در طول سه ماه گذشته مرگ مشکوک یا قتل آنها اعلام شده است.

در جریان این حوادث مرگ مشکوک یا قتل ۷ نفر از اعضای خانواده سه نفر از این افراد نیز گزارش شده است. مقامات روسیه و کمیته تحقیق پیرامون مرگ این افراد پاسخی به سوالات سی‌ان‌ان نداده‌اند.

در دو دهه گذشته گزارش‌های زیادی درباره مسمومیت، مرگ مشکوک یا قتل تاجران، جاسوسان و مدیران مشهور روس که اغلب از منتقدان پوتین بوده‌اند، منتشر شده است.





www.youtube.com/watch?v=tkZOTXt1Uhg

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



علی May 1, 2022 09:38 AM

عاقبت خیانت، مرگه

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: