آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 10 اردیبهشت ماه 1401 = 30-04 2022

فیلم؛ افشای رسوایی تماشای فیلم پورنو در مجلس انگلیس

بر اساس گزارش رسانه‌های انگلیسی نماینده محافظه کار پارلمان این کشور در جریان نشست‌های کاری در این پارلمان مشغول تماشای فیلم هرزه نگاری روی تلفن همراه خود بوده است. (فیلم زیر)

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری پرس اسوسیشن، در پی جنجال رسوایی مربوط به این نماینده مجلس عوام انگلیس، او در برابر درخواست‌ها برای استعفا از سمتش با طرح این توجیه که این کار تصادفا از او سر زده، مقاومت کرده است!

نیل پریش ۶۵ ساله که همچنین رئیس یک کمیته منتخب در مجلس عوام انگلیس است، گفت در پی معرفی کردن خودش به کمیسیونر استاندارد‌های پارلمانی مجلس عوام انگیس تا زمان اتمام تحقیقاتی درباره این رسوایی استعفا نمی‌دهد.

نیل پریش بعد از آن که از سوی رسانه‌های انگلیس به عنوان متهم این رسوایی شناسایی و معرفی شد از کرسی‌اش در مجلس عوام تا زمان به پایان رسیدن تحقیقات در این مورد تعلیق شد.

احزاب مخالف دولت انگلیس خواستار استعفای او که رئیس کمیته محیط زیست مجلس عوام انگلیس است شده‌اند.

این رسوایی بعد از آن دامن او را گرفت که یک نماینده زن پارلمان انگلیس چند روز پیش گزارش داد زمانی که در کنار این نماینده محافظه کار در مجلس عوام نشسته بود متوجه شده که مشغول تماشایی فیلم هرزه نگاری در تلفن همراهش است.

گزارش شد که یک وزیر محافظه کار دولت انگلیس نیز در یک موقعیت دوم نیز او را حین ارتکاب این کار در نشست یک کمیته پارلمان انگلیس مشاهده کرده است.




www.youtube.com/watch?v=vALXrjkhDBw

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



kiani April 30, 2022 05:35 PM

هرزه نگاری! ؟ هر از چندی، واژه های من درآوردی جدیدی یاد میگیریم!

گزارش یا اعتراض به این نظر


soheil April 30, 2022 10:17 PM

فیلمهای دعوای پرویز پرستویی یار حمامه و گلستان قاسم کتلت را ببینید که از وی شکایت شده

گزارش یا اعتراض به این نظر


رسوایی های اسلامی !!! May 1, 2022 12:02 AM

اگر در ایران اتفاق افتاده بود، «افشا کنندهٔ» این رسوایی اخلاقی را به جرم افشاگری، دستگیر، محاکمه و محکوم می کردند

گزارش یا اعتراض به این نظر


خسرو May 1, 2022 02:19 AM

آخ آخ چه قیافه کریهی هم داره موهای دماغش مثل خوک زده بیرون بوریس جانسون هم که گندشو در آورده، آقا برو موهاتو بورس بزن و مرتب کن مثل یه آدم حسابی

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: