آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 10 اردیبهشت ماه 1401 = 30-04 2022

نخستین واکنش قالیباف به سیسمونی گیت؛ از کجا فهمیدند؟

پس از ​حدود یک هفته که از رسوايی ماجرای سیسمونی نوه قالیباف می‌گذرد، رئیس مجلس انقلابی خامنه ای امروز اولین واکنش خود را به این فضاحت نشان داد.

قالیباف ضمن تأیید سفر زن، دختر و دامادش به ترکیه برای خرید، گفت: «اما سو استفاده‌ای هم از بیت‌المال صورت نگرفته و سفر شخصی بوده است».

پاسدار قالیباف در حالیکه خشم مردم از این غارتگری ها را «جریحه‌دار شدن احساسات مردم» می‌نامید، گفت: در این رابطه «تهمت زدند و برای تخریب هشتک‌سازی کردند تا احساسات مردم را جریحه‌دار کنند!

"رئیس مجلس انقلابی گفت: واقعا خصوصی‌ترین مسائل زندگی خانوادگی ما را که نزدیک‌ترین افراد به ما از آن خبر نداشتند را چگونه خبردار شدند. اطلاعات محرمانه چگونه در زمان اندک در اختیار آنها قرار داده شده است".

بر اساس گزارش ایلنا رئیس مجلس شورای اسلامی گفته " از روزی که آقا (خامنه‌ای) مجلس را انقلابی خواندند، در داخل و خارج شروع کردند به تخریب مجلس. هدف این است که انقلابی بودن مجلس را تحت‌الشعاع قرار دهند. این مورد آخر هم در همان راستا است. فقط این بار وارد حریم خصوصی شدند. نشان می‌دهد که دیگر هیچ حد و مرزی را قائل نخواهند بود".

در همین حال نمایندگان مجلس ولایت خواهان برخورد با افشاگران سیسمونی‌گیت شدند

امضاکنندگان بیانیه ضمن حمله غیرمستقیم به «دولت و مجلس گذشته»‌ خواستار «شناسایی و برخورد با طراحان و مجریان تخریب قوه مقننه» توسط وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه شده‌اند.




حقیقتگو April 30, 2022 07:59 PM

چه شده وچه میشود که تمامی مماشات وسرمایه گذاری های چپاپلگران حکومت تازی چه اقشارحکومتی وچه سپاه واقازداه ها درترکیه باشدبه لطف پوشش حکومت اردوغان محرمانه می ماند وچه نیازی هم خانوارقالیباف داشته اند چه برای خرید خانه وخرید سیسمونی به ترکیه مسافرت کنند هرچند که رفیق وروفقای قالیباف دزد سالها درترکیه به خرید وفروش مستقلات وهتل ها وغیره مشغول بوده وهستند وتاکنون هم توانسته اند مماشات شان را ازچشمان نامحرم مردم ایران ها پنهان کنند؟باید قدری به چگونگی عمدی این سناریو مسافرت دختروداماد قالیباف وجنجالی هائی برپا شده ناشی از ان که حقیقت ماجرارادران پنهان می کند فکرکنیم آیا درتمامی بیست چمدان فقط وفقط سیسمونی توله دخترقالیباف بوده است ویا قطعات تجهیزات بسیارمهم نظامی امریکا که برای گول زدن سازمان اطلاعاتی امریکا چنین سناریو سیسمونی طراحی شده است !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: