آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 8 اردیبهشت ماه 1401 = 28-04 2022

عکس؛ خرس‌کشی فجیع و دردناک دیگر اینبار در آمل

تصاویری در شبکه های اجتماعی و از سوی برخی از فعالان محیط زیست منتشر شده که در آن جسد یک خرس قهوه ای دیده می شود که ظاهرا مربوط به منطقه فیلبند استان مازندران است. (عکس زیر)

برخی از فعالان محیط زیست از کشته شدن یک قلاده خرس قهوه ای دو ساله در منطقه فیلبند (حوزه استحفاظی آمل) خبر می دهند.

در همین راستا امید معماریان، دامپزشک و فعال محیط زیست گفت: روز دوشنبه گذشته محیط بانان سازمان حفاظت محیط زیست آمل جسد یک قلاده خرس قهوه ای جوان را در ارتفاعات فیلبند پیدا می‌کنند.

به گفته این فعال محیط زیست که تصاویر دردناکی از این اتفاق در حساب اینستاگرامی خود منتشر کرده، ظاهرا محتویات ناحیه شکمی این خرس توسط قاتلان تخلیه شده و جسد این حیوان نیز به تخته سنگی تکیه داده شده است.

یک حیوان زبان بسته دیگر را بطرز وحشیانه کشتند
دوشنبه، 5 اردیبهشت ماه 1401 = 25-04 2022

گروهی از اهالی روستای کنازق شهرستان نمین استان اردبیل پس از تعقیب و گریز یک قلاده خرس «برای مهار» این حیوان، باعث شکستگی استخوان پا و لگن و آسیب ستون فقرات این جاندار شده و مرگ او را رقم زدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن قاسم‌پور، مدیرکل محیط زیست استان اردبیل، اعلام کرده است که در پی اعلام حضور یک قلاده خرس قهوه‌ای در روستای کنازق شهرستان نمین در روز جمعه، دوم اردیبهشت مأمورین یگان حفاظت محیط زیست به این منطقه رفته‌اند، اما پیش از آن اهالی روستا با «روش‌ها و رفتارهای نامناسب» آسیب‌های جدی به او وارد کرده بودند.

به گفته آقای قاسم‌پور، این خرس پس از بیهوشی با اسلحه به کلینیک حیات وحش منتقل شده، اما به دلیل شدت جراحات در ناحیه ستون فقرات و خونریزی داخلی جان باخته‌ است.

این در حالیست که روز گذشته تلف شدن یک پلنگ سرگردان در شهر قائم‌شهر با شلیک ماموران با انتقادهای گسترده‌ای از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی و حامیان محیط زیست و حیوانات مواجه شده بود.


ایران پرس نیوز




حیوان آزاری اسلامی !!! April 28, 2022 11:53 AM

مهاتما گاندی، اسطورهٔ بزرگ آزادی ، دگراندیشی و سمبل عدالت، دادخواهی، برابری و حقوق انسانی در قرن بیستم:

"شکوه، بزرگی و پیشرفت معنوی یک ملت، در گرو چگونگی رفتارهایش با حیوانات است "

امروزه با تحقیقات علمی ثابت شده که «ارتباطی نزدیک و مستقیم» بین «حیوان آزاری و خشونت» در جامعه وجود دارد وقتی حیوان آزاری در جامعه اسلام زده ایران اینطور رو به افزایش است که این خود نشانگر این حقیقت تلخ است که ترویج وافزایش خشونت به کلیه ارکان و سطوح جامعهٔ ایران اسلام زده گسترش پیدا کرده است

گزارش یا اعتراض به این نظر


نیوشا رزمجو April 28, 2022 03:18 PM

طبیعت طوری ساخته شده که جانوران همگن چشم دیدن یکدیگر را نداشته باشند
مثلا سگهای وحشی و کفتارها وپلنگها در یک اقلیم نگنجند
پس طبیعیست که مردم آمل هم چشم دیدن خرس را نداشته باشند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: