آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 2 اردیبهشت ماه 1401 = 22-04 2022

فیلم؛ تصاویر ماهواره ای گورهای دسته جمعی در ماریوپل

برخی رسانه های غربی با استناد به تصاویر ماهواره ای تازه منتشر شده از سوی یک شرکت آمریکایی فعال در زمینه فناوری اطلاعات از وجود یک گور دسته جمعی جدید در خارج از شهر ماریوپل اوکراین خبر دادند.

شرکت Maxar Technologies می‌گوید تصاویر جدیدی در دست دارد که چهار بخش جدید قبرستان ماریوپل را نشان می‌دهند که احتمال دارد قبرهای دسته جمعی باشند. (فیلم زیر)

به گفته شرکت مکسار، این سایت در گوشه شمال غربی منهاش، شهری در حدود ۱۲ مایلی غرب ماریوپل واقع شده است. بر اساس این مشاهدات یک گورستان در حال گسترش در این منطقه مشاهده می شود.

مکسار در بیانیه ای اعلام کرد: «طبق گزارش های اخیر رسانه ها، سربازان روسی اجساد افراد کشته شده در ماریوپل را به این مکان می برند.»

این منبع افزود: «بررسی تصاویر ماهواره‌ای ما در یک ماه گذشته نشان می‌دهد که گسترش مجموعه جدید قبرها از ۳ تا ۶ فروردین آغاز شده و طی دو هفته گذشته به گسترش خود ادامه داده است».

بنا به گزارش فاکس نیوز، به طور کلی، بیش از ۲۰۰ گور جدید در این مکان ظاهر شده است.

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه روز پنج‌شنبه در ماریوپل اعلام پیروزی کرد، اما بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا گفت که این ادعا "مشکوک و قابل تردید" است.





www.youtube.com/watch?v=MiUXWpF22zE

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



اردلان April 22, 2022 10:33 AM

ترحم بر پوتبن و مزدورانش ستمکاری بوود بر انسانیت

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: