آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 1 اردیبهشت ماه 1401 = 21-04 2022

جلسه بایدن با فرماندهان ارتش آمریکا در باره جنگ اوکراین

رییس جمهور آمریکا با فرماندهان ارتش آمریکا با موضوع جنگ در اوکراین جلسه مشترک تشکیل داد.

به گزارش رویترز؛ قرار است امروز پنجشنبه، جو بایدن آخرین ارزیابی‌های را که در جلسه با فرماندهان ارشد ارتش آمریکا دریافت کرده به مردم آمریکا اعلام کند.

این جلسه مشترک روز چهارشنبه برگزار شد تا بایدن آخرین اطلاعات در مورد جنگ اوکراین را دریافت کرده و در مورد کمک‌های نظامی به ارتش اوکراین نیز با این فرماندهان به تبادل نظر بپردازد.

آمریکا از آغاز تهاجم روسیه به اوکراین در ۲۴ فوریه نزدیک به ۳ میلیارد دلار کمک نظامی به اوکراین انجام داده که آخرین آنها توپخانه سنگین هویتزر و چند فروند جنگنده بوده است.

بایدن در این جلسه مقاومت ارتش اوکراین را در برابر روسیه ستود و از کمک‌های بیشتر به این کشور خبر داد. این در حالی است که نیروهای آمریکایی در اوکراین نمی جنگند، بلکه به طور غیرمستقیم درگیر هستند و نیروهای آن را تسلیح، آموزش و تامین مالی می کنند.

کمک های ایالات متحده که هفته گذشته اعلام شد شامل سیستم های توپخانه، گلوله های توپخانه، نفربرهای زرهی و قایق های دفاع ساحلی بدون سرنشین بود که دامنه تجهیزات ارسال شده به اوکراین را برای انواع جدید تجهیزات سنگین گسترش داد.




حقیقتگو April 21, 2022 10:25 PM

واقعا" بی نهایت شرم آور وچندش آوراست که فجایعی درکشوردمکراتیک اکراین توسط روسیه بوقوع پیوسته وهزاران کشته وزخمی وآواره وتخریب های هولناگی برجا گذاشته است وهمچنین کشتارهاوبمباران هاادامه دارد که باعث ان هم حکومت بایدن و همچنین اتحادیه اروپا است که تمامی هشدارها به وقوع حمله روسیه را جدی نگرفتند که بله اکراین کشوری مستقل است وعضو پیمان ناتو نیست باید صبرکنیم که چه خواهد شدوروسیه جرات تعرض به اکراین راندارد وحالا هم درکناری ایستاده اند که بله مردم وارتش اکراین توانائی دفاع ازقشون ابرقدرت روسیه دارند بفرمائید اینهم کمک نظامی غربی ها به اکراین و انهم با سازودهل زدن های آنچنانی باید ازحکومت بایدن واتحادیه اروپا پرسید ابرقدرت بودن تان پوشالی است ؟ودخالت نکردن نظامی تان دراکراین تاکی طول خواهد شد؟ تحریم های روسیه هیچ اثری درجنون پوتین نداشته است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: