آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 12 فروردین ماه 1401 = 01-04 2022

عضو کنگره: بسیاری از دموکرات‌ها به احیای برجام بدبین اند

سناتور مارکو روبیو در مصاحبه با الشرق الاوسط با اعلام این‌که سپاه پاسداران در صدر فهرست تروریسم جهان است گفت: دولت آمریکا باید به رژیم ایران فشار بیاورد تا از حمایت از تروریسم و کشتار مردم در کشورهای مختلف و استفاده از گروه‌های نیابتی برای کشتن آمریکاییها در خاورمیانه دست بردارد.

از سوی دیگر مایکل مکال، عضو جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا گفت که بسیاری از دموکرات‌ها در این مجلس نسبت به تلاش‌های دولت بایدن برای احیای برجام بدبین هستند.

مایکل مکال، عضو جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا گفت که بسیاری از دموکرات‌ها در این مجلس نسبت به تلاش‌های دولت بایدن برای احیای برجام بدبین هستند.

به گزارش ایران اینترنشنال، این نماینده جمهوری‌خواه همچنین خاطر نشان کرد که نشانه‌های وجود دارد که دولت بایدن در تلاش است که توافق احتمالی برای احیای برجام به تایید کنگره نرسد.

مکال همچنین گفت که ایران تا دستیابی به سلاح هسته‌ای ۲۱ ماه فاصله دارد و در همین حال قادر است در مدت ۹۰ روز تا سطح مورد نیاز برای سوخت سلاح هسته‌ای اورانیوم غنی‌سازی کند.

واشینگتن فری‌بیکن همچنین گزارش داد که گروهی از اعضای مجلس نمایندگان آمریکا لایحه‌ای دو حزبی را تهیه کرده‌اند که دولت جو بایدن را مجبور می‌کند تا اطلاعاتی را درباره چگونگی تاثیر کاهش تحریم‌ها علیه ایران بر حمایت مالی جمهوری اسلامی از اقدامات حزب‌الله لبنان و حماس علیه اسرائیل، ارائه دهد.

در همین حال، ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، در نشست خبری پنج‌شنبه خود گفت: تعداد کمی از موضوعات در مذاکرات هسته‌ای با ایران باقی مانده و مسئولیت تصمیم‌گیری درباره این موضوعات بر عهده جمهوری اسلامی است.

پرایس در پاسخ به پرسشی درباره اختلافات دولت بایدن با اسرائیل درباره احیای برجام گفت: «ما با اسرائیل در مورد ایران اختلافات تاکتیکی داریم، نه اختلافات راهبردی.»




Dariush April 1, 2022 12:33 PM

از ند پرایس، سخنگو وزارت امور خارجه آمریکا گرفته تا آرین طباطبایی که کشتن مردم ایران را یک امر طبیعی می داند و نوروز زاده که ترامپ اخراج کرد، قبل از شغل فعلی برای تریتا پارسی کار می کردند و لابی ایران بودند! و الان البته در تیم آمریکا هستند و برای عدم دسترسی آخوندها به بمب اتم کار میکنند! در بی شرمی و خیانت اینها مرزی نیست

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: