آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 11 فروردین ماه 1401 = 31-03 2022

آتش بس احتمالی در جايی که به شهر ارواح تبدیل شده + فیلم

وزارت دفاع روسیه از آمادگی کشورش برای برقرار آتش‌بس موقت در ماریوپل در هماهنگی با سازمان ملل و سازمان صلیب سرخ خبر داد.

طبق اعلام روسیه این آتش‌بس روز پنجشنبه ۳۱ مارس (۱۱ فروردین) از ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی (۹ صبح به وقت اروپای مرکزی) به اجرا گذاشته می‌شود و از این طریق خروج غیرنظامیان از این شهر از طریق کریدورهای عبور امن ممکن می‌گردد.

در بیانیه وزارت دفاع روسیه همچنین آماده است: «برای اینکه این اقدام بشردوستانه با موفقیت انجام شود، پیشنهاد می‌کنیم این کار با هماهنگی نمایندگان کمیساریای حقوق بشر سازمان ملل و همچنین کمیته صلیب سرخ جهانی صورت گیرد.»

این در حالیست که ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، می‌گوید کشورش برای دور تازه‌ای از حمله روسیه به مناطق شرق اوکراین آماده می‌شود.

زلنسکی در بیانیه‌ای گفته: "نیروهای بیشتری از روسیه در دونباس برای حملات جدید جمع شده‌اند و ما خودمان را برای این آماده می‌کنیم."

روسیه می‌گوید با پایان مرحله اول عملیاتش بر شرق اوکراین متمرکز می‌شود. روسیه گفته عملیات نظامی در اطراف کی‌یف، پایتخت و چرنیهیف، یک شهر مهم دیگر اوکراین را کاهش می‌دهد.

زلنسکی با اشاره به ادامه حملات نیروهای روسیه به این دو شهر درباره توقف حملات آنها ابراز تردید کرده و گفته "جمله‌سازی‌های زیبا" را باور نمی‌کند.

او تاکید کرده اوکراین حاضر نیست که هیچ بخشی از خاک خود را به روسیه واگذار کند.

فیلم زیر: تازه ترین تصاویر پهبادی از شهر ویران شده ماریوپل




www.youtube.com/watch?v=mMU1LZ6cFlk

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



اردلان March 31, 2022 01:09 PM

در ابتدای تجاوزات ارتش پوتین به اوکراین روسیه رسما اعلان داشت همه مردم از خانه ها بیرون نروند سربازان و پلیس در سراسر شهرهای این کشور سلاحها را بر زمین بگذارند و تسلیم گردنند
اما پس از چند روز پوتین وزیر اطلاعات خود را به اتهام دروغگویی از وضعیت آن روز اخراج میکند و از بلاروس درخواست کمک میکند
با گذشت سه هفته از مقاومت جانانه مردم اوکراین پوتین اینبار از آدمکشان حرفه ایی داعشی یعنی وحوش مسلمان چچنی درخواست کمک میکند
پس از بیفایده بودن عملیاتهای داعش در این جنگ نا برابر علیه مردم قهرمان اوکراین پس از گذشت یک ماه از جنگ پوتین از تروریستهای حزب الله لبنان تحت امر حسن نصرالله کمک میگیرد که بنظر میرسد آنها نیز نتوانسته اند مشکلات جدی ارتش خسته و نالان پوتین را در این تاخت تاز حل کنند
 اما بطور حتم با وارد شدن جنگ به مرحله فرسایشی مردم اوکران پیروز این میدان نا برابر خواهند شد
در صورت کسب پیروزی مردم اوکراین در این کارزار بطور حتم پوتین این دیکتاتور احمق سرنوشتی همچون صدام و قذافی در انتظار خواهد داشت

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: