آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 10 فروردین ماه 1401 = 30-03 2022

بازتاب حمله به زنان در ورزشگاه مشهد در آسوشیتدپرس+فیلم

سهم‌ دختران ایران‌ از بازی تیم‌ملی اسپری‌فلفل بود (فیلم زیر)

خبرورزشی نوشت: پاشیدن اسپری فلفل به صورت دختران و زنانی که می خواستند برای تماشای مسابقه ایران و لبنان به ورزشگاه بروند.

عصر سه‌شنبه نیروهای ضد شورش به سمت گروهی از زنان معترض و دخترانی که می خواستند برای تماشای مسابقه ایران و لبنان به ورزشگاه بروند، اسپری فلفل پاشیدند، اما زنان لبنانی از یک گیت جداگانه وارد استادیوم شدند.

خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی، به ممانعت از حضور زنان در آخرین دیدار مقدماتی جام‌جهانی قطر در مشهد پرداخته و نوشته دو هزار زنی که بیلط تهیه کرده‌ بودند، پشت در ماندند.

آسوشیتدپرس در گزارش خود نوشته ۱۲۵۰۰ بلیط به صورت آنلاین برای این بازی فروخته شده بود که سهم زنان دو هزار بلیط بود اما قبل از بازی، ماموران اجازه ندادند که این زنان وارد ورزشگاه شوند.

جلال رشیدی کوچی عضو مجلس در توییتی نوشت روز یک‌شنبه ۱۴ فروردین، در مورد اتفاقات تلخ ورزشگاه مشهد سوال خود را مطرح خواهم کرد. باید یکبار برای همیشه بساط این رفتار‌های ناپسند که باعث از بین رفتن اعتماد و ایجاد دستاویز برای ضد انقلاب می‌شود، جمع شود.

هیوا یوسفی خبرنگار هم نوشت: راه ندادن زنان برای تماشای نبرد تیم ملی با لبنان را اقدامی برای تست آستانه تحمل فیفا ارزیابی کرد.

کاربری به اسم دختر ایران نوشت:

فدراسیون فوتبال برای اینکه فیفا‌ رو گول بزند برای بازی ایران لبنان برای زنان هم بلیت فروشی کرده، بعد به بانوانی که بلیت خریده بودند اجازه به ورزشگاه داده نشده و اسپری فلفل به جای دیدن فوتبال! از آنان استقبال کردند!

عباس عبدی، تحلیلگر سیاسی هم نوشت:

ایران پرس نیوز





www.youtube.com/watch?v=Dm6IplDig6M

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



تحریم جهانی ورزش ایران !!! March 30, 2022 09:00 AM

تحریم و به انزوا کشیدن ورزش روسیه در جهان، در پی حمله به اوکرائین توسط مراجع ورزشی جهان، روسیه را به زانو درآورده است
ای کاش مراجع بین المللی ورزشی هم در تبعیض علیه زنان ایران در ورود به استادیوم های ورزشی اینگونه عکس العمل نشان می دادند و قاطعانه عمل کرده بودند، الآن مصیبتی بعنوان تبعیض جنسیتی در ورزش ایران اسلام زدهٔ اشغالی نداشتیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


زن ستیزی اسلامی !!! March 30, 2022 09:09 AM

سیرت اسلام، در «زن ستیزی» و «زن بردگی» است
هر کاری هم بکنید، اسلام و اسلامگرایان از این عمل شنیع، تبعیضگرانه و ضد انسانی خود که در «اصول مکتبی- دینی- شیطانی» آنها بر روی آن تآکید شده، دست بر نخواهند داشت
همین چند روز پیش طالبان در افغاتستان اعلام کردند که رفتن دختران به مدارس ممنوع است و از طرف دیگر هم ادعا می کنند که:
«طالبان امروز، طالبان ۲۰ سال پیش نیستند »

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: