آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 24 اسفند ماه 1400 = 15-03 2022

اوکراین؛ پوتین عصبانی است/سازمان ملل: خطر جنگ اتمی

یک مقام دفاعی آمریکا گفته: پیشروی نیروهای روسیه تقریبا در همه جبهه ها از حرکت بازایستاده است.

این در حالیست که رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) پیش تر گفته بود: پوتین از وضعیت جنگ در اوکراین، ناامید و عصبانی است.

وی گفته بود: پوتین اکنون عصبانی و ناامید است و احتمالا تلاش هایش را دوچندان می کند و تلاش می کند ارتش اوکراین را بدون توجه به تلفات غیرنظامیان، شکست دهد.

روزنامه انگلیسی دیلی میل به نقل از اطلاعات آمریکا نوشته است که که پوتین از یک اختلال مغزی ناشی از زوال عقل، بیماری پارکینسون یا خشم استروئیدی ناشی از درمان استروئیدی برای سرطان رنج می برد.

در همین حال دبیرکل سازمان ملل هشدار داد که استفاده روسیه از تسلیحات هسته‌ای حین حمله‌اش به اوکراین ممکن است.

گوترش گفت: دورنمای درگیری هسته‌ای که زمانی غیر قابل تصور بود، اکنون به محدوده احتمال بازگشته است. زمان آن فرا رسیده که وحشتی که علیه مردم اوکراین ایجاد شده را متوقف کنیم.

به گزارش فاکس نیوز، آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل دوشنبه به خبرنگاران گفت که تصمیم ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه پیش از حمله به اوکراین برای قرار دادن نیرو‌های هسته‌ای خودش در بالاترین سطح هشدار یک «تحول استخوان‌سوز» بود.

از سوی دیگر سخنگوی کاخ سفید هشدار داد که آغاز جنگ جهانی سوم به نفع هیچ کس نیست.

این سخنگوی آمریکايی گفت: اگر روسیه از سلاح‌های شیمیایی استفاده کند، جهان پاسخ خواهد داد و این عواقب ناگواری خواهد داشت.

وزیر دفاع آمریکا به اروپا می‌رود

وزیر دفاع آمریکا پس از شرکت در نشست وزرای دفاع کشورهای عضو ناتو در بروکسل به اسلواکی و بلغارستان سفر می‌کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، جان کربی، سخنگوی پنتاگون اعلام کرد، لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا قرار است امروز (سه شنبه) به بروکسل برود و با متحدان ناتو درباره تمامن کارهایی که ائتلاف برای تقویت و حمایت از ظرفیت‌های بازدارندگی در بخش شرقی ناتو انجام می‌دهند، گفت‌وگو کند.

سفر وزیر دفاع آمریکا به اروپا در میانه انتشار گزارش‌هایی درباره این مساله صورت م‌ گیرد که ایالات متحده در حال یافتن راه‌هایی برای ارسال تسلیحات بیشتر به اوکراین در بحبوحه درگیری با روسیه است.




Dariush March 15, 2022 10:13 AM

پدر جان از کودکی همیشه تهدید شدیم که به روشهای گوناکون کشته خواهیم شد و این چند نمونه آن است؛ بی آبی، زلزله، باران اسید، بمب اتم، گرمای زمین و غیره و سر آخر آن که بیشتر از همه ما را کشته است جگر گوشه سازمان ملل، اسلام است؛ سالهاست که به اخطارهای این جماعت گیج پشیزی ارزش قایل نیستم!

گزارش یا اعتراض به این نظر


خسرو March 15, 2022 11:47 AM

من قبلا هم گفته ام بهترین راه حل بخاطر اینکه پوتین دچار زوال عقلی شده است اینست که افراد شرافتمند مخالف جنگ نزدیک به پوتین برای جلوگیری از نابودی بشریت او را برکنار و یا اگر نتوانند ترورش کنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: