آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 23 اسفند ماه 1400 = 14-03 2022

منبع داخلی؛ رژیم خامنه ای به پوتین چک سفید امضا داده است

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: حوادث تاریخی را نباید فقط به کتاب‌ها و کتابخانه‌ها سپرد و باید آن را بازگو کرد و اگر نکنیم، به این کشور و این ملت و به ویژه نسل کنونی و نسل‌های آینده ظلم کرده‌ایم. یک نمونه از این ظلم را این روزها در تقدیس همسایه شمالی‌مان روسیه توسط عده‌ای خاص شاهد هستیم که موجب تأسف شدید است.

بکار بردن کلمه «تقدیس» درباره آنچه این جریان فراموشکار و یا خود را به فراموشی زده این روزها می‌گوید، به این دلیل است که کار آنها از تطهیر گذشته و اگر عنوانی پربارتر از تقدیس در اختیار داشتیم، آن را به‌ کار می‌بردیم.

چه شده است که وزارت خارجه ما روشن و شفاف به ضربه‌ای که روسیه با تضمین‌خواهی اخیرش به مذاکرات برجام زده و آن را به بن‌بست کشانده اعتراض نمی‌کند و از وزیر خارجه تا سخنگو و تا مذاکره‌کننده ارشد برجامی همگی ترجیح می‌دهند در لفافه حرف بزنند و کاری نکنند که با تقدیس این همسایه شمالی‌مان منافات داشته باشد؟

سفیر روسیه در تهران هم که وقاحت را از حد گذرانده و به رسانه‌های ایرانی توصیه می‌کند از بکار بردن تجاوز نظامی ارتش روسیه به اوکراین خودداری نمایند و به جای آن از عنوان عملیات ویژه استفاده کنند. رسانه ملی ما هم که هنوز صلاح نمی‌داند تجاوز نظامی روسیه به اوکراین را در قالبی غیر از خبرهای اقدامات خیرخواهانه و اهداء کمک‌های بشردوستانه روسیه! به مردم جنگ‌زده اوکراین مطرح نماید.

این روزنامه نوشت: اگر وزارت امور خارجه ما روزی که در بهمن‌ماه همین امسال سفیر روسیه در تهران با ادای احترام به گریبایدوف فاسد و فرستادن عکس آن صحنه به فضای مجازی برخورد می‌کرد، امروز او جرأت نمی‌کرد به رسانه‌های ایرانی چنان توصیه مداخله‌گرانه‌ای کند و بزرگ‌ترهای او هم جرأت نمی‌کردند مذاکرات برجامی را گروگان بگیرند و به بن‌بست بکشانند.

روزنامه اعتماد هم نوشت: امروز اگر از هر فرصتی برای نهایی کردن برجام استفاده نشود یا در جهت ایجاد چنین فرصتی تلاش نشود، معلوم نیست فردا خیلی خیلی دیر نباشد.

روزنامه مستقل هم با اشاره به تهدید غائلهٔ اوکراین و سیاست گدایی از شرق نوشت: معلوم نیست روسیه چه کار دیگری باید بکند تا ایرانی‌ها از خواب سنگین سیاست ابتر گرایش به شرق دست بکشند و در کوران حساسیت کنونی کوره راهی به موازنه باز کنند.

خامنه ای به پوتین چک سفید امضا داده است

سایت فرارو هم در مطلبی با عنوان روسیه و بدعهدی‌های تاریخی علیه ایران، نوشت: روس‌ها بار‌ها در مقابل ایران بدعهدی کرده اند: آن‌ها مجلس مشروطه را به توپ بستند و بازوی اجرایی کودتای «محمدعلی شاه قاجار» علیه مشروطه بودند؛ حرم رضوی را گلوله باران کردند و قصد جدا کردنِ آذربایجانِ ایران را داشتند.

روسیه با این سابقه و در حالی که در دست کم ۲۰ سال اخیر یک قرارداد ۲۰ ساله راهبردی با ایران داشت بار‌ها با کارت ایران بازی کرد. آیا اکنون می‌توان به چنین دولتی اعتماد کرد. می‌توان پرسید با چنین سابقه‌ای و با چنین بدعهدی هایی، آیا ایران باید همچنان «چک سفید امضا» به روسیه بدهد؟



خسرو March 14, 2022 10:36 AM

رونامه های داخلی هم خسته از خیانتهای خامنه ای به مردم میپیوندند
خامنه ای خائن و ایادی تحت فرمان دولتی او بزرگترین دشمن ایران و ایرانی هستند

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی March 14, 2022 04:20 PM

مطلبی نوشتم در مورد مسیح مهاجری که متاسفانه آدرس نزده کلید ارسال را زدم

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی March 14, 2022 04:26 PM

خامنه ای اوج سرسپردگی وخیانت پیشگی وضدیت با ایران وایرانی را بنمایش گذاشته وبسیاری از نشریات وخبرگزاری های داخلی در عین خباثت دارند همدل وهمراه با این جرثومه فساد وتباهی بر بوق نادانی ها وئ ایران فروشی های او میدمند اصلاح طلبانی که چنین وضعیتی را شاهدند ولب فروبسته اند وضجه های مردم وفلاکی ملی را نمیبینند هیچ تفاوتی با علی خامنه ای و کلیت روحانیت خائن ندارند

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو March 14, 2022 08:09 PM

ازان زمانیکه خامنه ای تازی تبارضدایرانی رفسنجانی عبابردوش را بقتل رساندوپوتین را به درباریش پذیرفت درصدد مستعمره کردن ایران به روسیه برامدونقشه فرای تصورخیانت بارش به کشورایران ومردم ایران اجرایی کرد وانهم به امیدانکه روس ها دربرپایی امپراطوری اسلام فاشیستی اش ازایران تا عمق کشوراسرائیل کمکش کنند وهزینه اش هرانچه باشد پرداخت می کند چه باقردادهای منابع ومعادن فروشی ایران به روسیه باشد وچه قراردادهای خرید نجومی تسلیحاتی باشد وچه پرداخت نقدی میلیاردها دلارباشد احمدی نزاد دردوران هشت سال رئیس جمهورنمایشی اش بیش از900میلیاردنفت فروخت که تاکنون بیش 700میلیاردش مفقودالعصراست که درحقیقت خامنه ای این پول کلان دلاری رابه پوتین دادکه روس هادرسوریه سامانه ضدهوائی برپا کندوحامی وحمایت کننده سپاه برای حمله به اسرائیل باشندوهمزمان اوبامای محترم چرت می زد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: