آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 30 بهمن ماه 1400 = 19-02 2022

واکنش شمخانی درباره توقیف کشتی پسرانش در هند+فیلم

پاسدار شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت جمهوری اسلامی، در واکنش به افشای خبر توقیف کشتی متعلق به پسرانش در سواحل هند، آن را به آن‌چه «ستون‌پنجم» و «غرب‌گراهای داخلی» خواند، نسبت داد.

خبرگزاری «ایلنا» پیش تر در گزارشی، از توقیف کشتی «کابل» متعلق به شرکت ادمیرال که تحت مالکیت پسران علی شمخانی است، خبر داده بود.

ایلنا نوشت که کشتی «کابل»، متعلق به شرکت آدمیرال با مالکیت حسن و حسین شمخانی، با همه محموله آن، از 10 روز پیش به دلیل نقص مدارک در بندر کاندلا در هند توقیف شده‌ است.

در این گزارش ایلنا به نقل از بندر دولتی هند، مدارک ارائه شده توسط این کشتی با شرکت‌های کشتیرانی که حمل محموله‌های آنها با «کشتی کابل» صورت گرفته، دارای تناقض است و به همین دلیل با حکم یک دادگاه هندی توقیف شده است.

بنا به این گزارش، یکی از مسئولان سازمان بنادر و دریانوردی ضمن تایید خبر توقیف کشتی کابل در بندر کاندلای هند، گفته است: به دلیلی که این کشتی با پرچم ایران در حال تردد نبوده، بنابراین سازمان بنادر و دریانوردی امکان ورود به این موضوع را ندارد.

در همین رابطه علی شمخانی شامگاه شنبه در توییتی ضمن اشاره غیرمستقیم به این خبر آن را از سوی «ستون پنجم» دانست و نوشت که «نباید افکار خود را از دشمن اصلی به ستون پنجم منحرف کنیم» و وعده داد که بعدا «ناگفته‌ها» را خواهد گفت.

شمخانی با پیش کشیدن مسئله تحریم‌ها و برگرداندن اتهام به کسانی که او آنان را «غرب‌گراهای داخلی» خواند، جزییاتی از توقیف کشتی که گفته می‌شود در دور زدن تحریم‌ها استفاده می‌شود، ارائه نکرد.

وی نوشت: ...سرباز واقعی در میانه جنگ، فکر و دیدگانش را از دشمن اصلی به سمت ستون پنجم منحرف نمی‌کند. زخم تحریم با برنامه غرب و شمشیر بی‌تدبیری و وادادگی غرب‌گراهای داخلی، پیکر مقاوم مردم ایران را مجروح ساخته. برای التیام این زخم از جان و آبرو مایه می‌گذاریم. ناگفته‌ها بماند برای بعد...

این در حالیست که تاکنون گزارش‌های متعددی درباره فساد اقتصادی و زندگی اشرافی پسران شمخانی منتشر شده است. برخی فعالان قبلا درباره ساخت برج‌های تجاری-مسکونی با قیمت‌های نجومی توسط خانواده شمخانی افشاگری کرده بودند. (فیلم زیر)






www.youtube.com/watch?v=OcynhuDm1LI

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



محمد علی حفظ اللسان February 20, 2022 08:24 AM

بنام خداوند مهربان باید گفت که ما ایرانیها اساسا مردمانی نمک نشناس و نمکدان شکن هستیم گشتی حتی سرپایی در تاریخ هزارها ساله این ملت بروشنی ووضوح روز روشن این خصیصه منتسب به ما عالیجنابآن را نشان میدهد راست یا دروغ نقل است که مرحوم بازرگان که با آن کراوات و ریش وسوابق مبارزاتی اش چه بروزگار این مردم ارزانی داشت نوشته ای دارد با عنوان خصایص فرهنگی ملل گوناگون که در مورد ما ایرانیها نوشته مردمانی پفیوز تر از ایرانیها در دنیا وجود نداشته و ندارد ودرراستای اثبات این نظر خود نوشته که در مقابل این همه مظالمی که اعراب بر ایرانیها روا داشته ما صرف ونحوی بر زبان آنها نوشته ایم که خود هرگز این قابلیت را نداشته اند و یا مثلاً اسم فرزندان قوی جثه خود را به نامهایی چون اسکندر و چنگیز نامیده ایم اگر ما ذره آیی در کیفیت حکومتی پهلویها انصاف می‌داشتیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


خسرو February 20, 2022 10:25 AM

این بیشرفها با پولهای دزدی شده من و تو در دنیا جولان میدهند و تجارت میکنند و ما فقط ایستاده ایم و بر و بر نگاه میکنیم آیا لیاقت ما این است ؟
چقدر خوار و ذلیل شده ایم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: