آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 14 بهمن ماه 1400 = 03-02 2022

این جماعت ورشکسته اپوزیسیون نظام! مضحک نیست؟

روزنامه شرق امروز در گزارشی با تیتر «اصلاح‌طلبان در آستانه تشكیل دولت در سایه»!! و تصاویری از حسن روحانی، ناطق‌نوری، باهنر، جهانگیری و لاریجانی" را هم به چاپ رسانده است!

محمود علیزاده طباطبایی" عضو حزب کارگزاران سازندگی، در رابطه با جلسات اخیر حسن روحانی، با برخی سیاسیون گفت: آقای روحانی در روزهای اخیر با آقایان ناطق‌نوری، خاتمی، باهنر و لاریجانی جلساتی داشته است. سران اصلاحات می‌خواهند جمهوریت نظام را احیا کنند!

یك رسانه اصولگرا هم در واکنش نوشت: کاکتوس اگر اعتماد به نفس آقایون رو داشت سالی دو بار زعفرون می‌داد!

یك كاربر توییتر هم نوشت: تلاشتان مذبوحانه و بیهوده است، لاریجانی، ناطق‌نوری، باهنر و روحانی اصلاح‌طلبند؟ همانانی که طی چند سال مدیریت‌هایشان بذر امید را در جامعه از بین بردند و باعث دوری مردم از اصلاحات شدند (با منفعت‌طلبی و جفای به عهد) آنان ورشکستگان سیاسی‌اند؛ همین!

كاربری هم خطاب به روزنامه شرق نوشت: چیزی از اصلاحات هم باقی گذاشته‌اید كه حال با منتسب كردن افرادی چون باهنر، ناطق‌نوری، لاریجانی و روحانی بخواهید از قبل آن برای این آزمون‌پس‌دادگان، آبرو و حیثیتی بخرید؟ چرا نمی‌فهمید كه دوره این افراد گذشته است؟

حسین کمالی، رئیس خانه احزاب هم گفت: حتی اگر زبان ما با مجموعه جامعه یکی باشد اما دلمان با آن‌ها یکی نباشد نتیجه نمی‌گیریم. ​نباید توقع داشته باشیم که مردم مرید ما باشند و دنبال ما بیایند و رابطه مرید و مرادی برقرار شود. نه!

عملکرد دولت رئیسی نیازی به تخریب ندارد

روزنامه دولتی ایران با توجه به جلسه نمایشی روحانی با خاتمی و ناطق و ... نوشت: شواهد امر نشان می‌دهد بانیان وضع موجود قصد دارند با تشکیل اتاق‌های فکر عملیات روانی و تکیه بر فضای مجازی با هدف تخریب دولت سیزدهم، راهی برای بازگشت خود به صحنه سیاسی کشور بیابند و مجدداً در را بر همان پاشنه قبلی بچرخانند. میدان‌داری رئیس دولت‌های یازدهم و دوازدهم که میراث رکود سیاسی، اقتصادی و اجتماعی و همـچنین افزایش بی‌سابقه تحریم‌ های خارجی را برای کشور به جای گذاشته ‌است مانند یک شوخی تلخ سیاسی است.

در واكنش به مطلب رزونامه ایران، كانال روزنامه قانون نوشت: این توهم توطئه از جانب بولتن دولت در حالی مطرح می‌شود که عملکرد رئیسی و تیم او نیازی به تخریب ندارد و خودشان در مسیر تخریب حرکت می‌کنند. ایادی دولت و میرزابنویس‌های آن بدانند اینکه ورشکستان سیاسی را به دشمنی فرضی برای فرار از بی‌کفایتی مبدل کنید راهی به جایی نمی‌برد و بی‌فایده است؛ این حرف‌ها برای مردم نان و آب نمی‌شود.

نابودکنندگان اصلاحات و جمهوریت به دنبال احیای جمهوریت نظام! مضحک نیست؟

ایران پرس نیوز




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: