آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 22 دی ماه 1400 = 12-01 2022

فیلم؛ عذرخواهی نخست وزیر انگلستان از مردم را ببینید

بوریس جانسون» نخست وزیر انگلستان به‌دلیل حضور در یک گردهمایی در باغ پشتی خیابان داونینگ ۱۰ در روز ۲۰ مه ۲۰۲۰ عذرخواهی کرد (فیلم زیر). در آن زمان بریتانیایی‌ها به دلیل محدودیت‌های شدید ویروس کرونا از تجمع منع شده بودند.

اظهارات بوریس جانسون در روز چهارشنبه پس از روزها خشم نسبت به رویداد «نوشیدنی خودت را بیاور» که در خیابان داونینگ و در اوج نخستین قرنطینه کووید-۱۹ در بریتانیا برگزار شد، صورت گرفت.

دوشنبه‌شب، مشخص شد که مارتین رینولدز، منشی خصوصی او، برای بیش از ۱۰۰ نفر از کارکنان داونینگ استریت دعوت نامه‌ای ارسال کرده بود تا در روز ۲۰ مه «نوشیدنی‌هایی با فاصله اجتماعی در باغ شماره ۱۰» بنوشند.

در این ایمیل که به‌طور مستقل توسط سی‌ان‌ان تایید شده، به مهمانان گفته شده است که «نوشیدنی خود را بیاورند» و «از آب و هوای دلپذیر، بهترین استفاده را ببرند.»

این اتفاق در حالی رخ داد که بریتانیا در یک قرنطینه سخت برای مبارزه با شیوع کووید-۱۹ قرار داشت. در آن زمان، افراد در انگلستان از ملاقات با بیش از یک نفر دیگر در خارج از منزل منع شده بودند و برای این کار از نظر قانونی مجازات در نظر گرفته شده بود.




www.youtube.com/watch?v=Z-LPbvvVnM4

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: