آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 21 دی ماه 1400 = 11-01 2022

فیلم؛ کتابخانه اوین: کتاب را نداریم ولی نویسنده را داریم

فاطمه سپهری زندانی سیاسی سابق و از امضاکنندگان بیانیه استعفای خامنه‌ای و گذار از جمهوری اسلامی، مرگ بکتاش آبتین نویسنده زندانی و عضو کانون نویسندگان ایران را قتل عمد اعلام کرد.

خانم سپهری گفت: اکنون در زندان‌های جمهوری اسلامی، جانبازان، نویسندگان، شاعران، فعالان محیط زیست، پهلوانان، معلمان و کسانی که باید بهترین جایگاه‌ها را در کشور داشته باشند، در حبس به سر می‌برند.






www.youtube.com/watch?v=oVI5eXrulHc

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



ولی شریف پور January 11, 2022 11:50 PM

با درود و سپاس از نشر و پحش این کلیپ که سخنان درست و بجای بانوی ایران زمین سرکار خانم سپهری را برای آگاهی و روشن شدن اذهان منتشر کردید اما چقدر بهتر بود که منبع و ماخذ این گفتار را هم بیان میکردید تا شاید اخلاق و منش رسانه ای این رسانه وزین رعایت میشد و شاید بهتر بود بخشهای دیگری از سخنان ایشان و میهمان دیگر برنامه که بیشک حاوی نکات برجسته دیگری بود میاوردید که همانا روشنگریست ایشان در برنامه تفسیر سیاسی شبکه جهانی رادیو شهروند در استکهلم شرکت کرده بودند با مهر ولی شریف پور برنامه ساز و مجری رادیو

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: